Gå til innhold

Jeg har tenkt i flere år at ingen kan elske meg men nå tror jeg ikke at jeg kan elske noen heller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk verre enn følelsen jeg hadde tidligere. Ble singel som 24-åring og har helt siden da tenkt at jeg aldri vil være bra nok, ingen mann kan finne meg attraktiv eller elske meg. Nå nærmer 30-årene seg med stormskritt og selv om jeg fortsatt tror det samme så klarer jeg ikke få følelser for noen heller. Ingen romantiske drømmer, ingen ønsker, alt er dødt. 

Jeg har virkelig mistet troa på kjærligheten og jeg kjenner det gjør livet enda mer meningsløst enn det allerede er. Begynte å kjenne på disse følelsene for et par år siden og det skal visst være noe som "går over" men det blir bare verre og verre. Samtidig er det ikke så ille som før, jeg gråter ikke fordi jeg er alene, jeg gråter fordi jeg ikke føler noe for andre. Jeg gråter ikke fordi jeg savner noen men fordi jeg savner å håpe. 

Noen som kan relatere til dette? 

Anonymkode: bc752...83f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver du å fokusere på det som er bra? Eller tenker du bare på det du ikke har, ikke kan osv? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du sliter med en depresjon. Og mangel på omsorg for deg selv. Jeg tror du ville fått et litt mer positivt syn på deg selv og livet hvis du hadde oppsøkt noen å prate med og få sortert tankene. Et forhold i seg selv gir ikke mening til livet, den meningen må du uansett bidra med selv. 

Anonymkode: bfd34...faf

Skrevet

du må nok snakke med profesjonell 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig å ødelegge for seg selv på denne måten ha. 

Psykolog er nok lurt. 

Anonymkode: 388f5...a70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fullt mulig å ødelegge for seg selv på denne måten ha. 

Psykolog er nok lurt. 

Anonymkode: 388f5...a70

Det er lett å komme seg til psykolog hvis du ikke har god råd? Hvor lang vente tid er det i det offentlige egentlig? Må du ikke være på selvmordets rand for å få time der? 

Anonymkode: 324ba...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Les selvutvikling bøker. Mye billigere enn psykolog. Les bøker som handler om mindset og selvtillit. 

Anonymkode: b3bb2...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...