AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 Har noen råd til hvordan man stopper hosten? Jeg har hostet konstant i snart en uke 24/7 med unntak av noen minutters pauser. Jeg hoster så jeg brekker eller kaster opp. Jeg har tatt alle mulige kjerringråd, samt cosylan uten at noe har hjulpet. Kroppen er utslitt uten søvn. Ila denne uken har jeg kun drukket vann med isbiter som lindrer halsen. Mat er ikke mulig å få ned. Legen sier at jeg må fortsette med cosylanen, men hvor lenge skal jeg vente til cosylanen virker? Anonymkode: b3386...adc
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Skrevet 14. juli 2024 Cosylan skal jo hjelpe da. Snakk med legen igjen Anonymkode: 288bc...a77
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Skrevet 14. juli 2024 Dette høres sterkt overdrevet ut, men hvis det virkelig er sånn at du ikke har spist NOE på nesten en uke, så bør du få akutt-time hos fastlegen i morgen. Bruker du maksimal dose av cosylan eller kan du øke noe? Anonymkode: fa0b5...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres sterkt overdrevet ut, men hvis det virkelig er sånn at du ikke har spist NOE på nesten en uke, så bør du få akutt-time hos fastlegen i morgen. Bruker du maksimal dose av cosylan eller kan du øke noe? Anonymkode: fa0b5...7ac Jeg har fulgt instruksen på cosylan. Jeg spiser kanskje en brødbit men det kommer opp igjen. Anonymkode: b3386...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå