AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg trenger selvbruner til kroppen. Jeg er veldig hvit og lurer på om jeg bør gå for medium eller dark for at det skal bli noen forskjell. Hva er best av lotion, spray og mousse? Farger det av på klær og sengetøy i flere dager (selv er at man har dusjet bort det man smurte på)? Noen som kan anbefale en god selvbruner? Anonymkode: be483...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 Dove summer revived er god.Billig,og gir et bra resultat som ikke ser så kunstigt ut.Påfør fuktighetskrem først,la denne tørke,og påfør så selvbruning jevnt.Påfør så jevnt du klarer,i et tynt lag.Vask hendene grundig etterpå,da disse også kan bli farget.La det tørke før du kler på deg.Dette er veldig viktig for å unngå skjolder. Anonymkode: 0a5ed...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 16. juli 2024 #3 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 19.17): Dove summer revived er god.Billig,og gir et bra resultat som ikke ser så kunstigt ut.Påfør fuktighetskrem først,la denne tørke,og påfør så selvbruning jevnt.Påfør så jevnt du klarer,i et tynt lag.Vask hendene grundig etterpå,da disse også kan bli farget.La det tørke før du kler på deg.Dette er veldig viktig for å unngå skjolder. Anonymkode: 0a5ed...f4a Helt enig. Jeg har prøvd mange selvbruninger - men uansett hvor nøye jeg er, så blir det skjoldete, eller mer guloransje osv. Dove sin bodylotion med gradvis selvbruning funker 100%. Gir en fin farge, ingen skjolder, varer lenge om man er flink å fukte huden. Jeg sverger til denne hver sommer. Er du veldig lys i huden må du velge den lyse varianten. Før påføring første gang; skrubb huden godt så du får bort dødehudceller. Så pleier jeg først å ta på en vanlig lotion for å sikre at jeg har en hud som ikke har tørre områder (da kan misfarging oppstå). Så smører jeg dove sin lotion. Vær raus med mengden, og sørg for jevn påføring -særlig viktig på forside/bakside av knærne, albuer etc. Vask hender etter påføring. I starten gjør jeg dette annen hver dag (ikke skrubbing -det er kun før første påføring). Skal jeg sole meg tar jeg solkrem først og så dove sin. Når fargen er oppnådd, vedlikeholder jeg ca hver 3 dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. juli 2024 #4 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg sverger til Glöd Sophie Elise sin. Har prøvd mange, og denne er den eneste jeg får til uten å se ut som en dårlig utgave av Donald Trump. Start med skrubb i dusjen og en solid omgang body lotion. Når du har tørket så bruk hansker/påføringshandske for å få jevnest mulig resultat. Ikke bruk for mye. Vask hendene etterpå. Etter ca 8 timer vasker du av overflødig selvbruning i dusjen Denne er så lett å få jevn at jeg til og med bruker den i ansiktet uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå