AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 Hei! Har ei jente på litt over 7mndr som er blid og fornøyd. Nettopp fått første tann, åler seg rundt, begynner og utforske krabbinga. MEN Hver gang hun skal legges blir det utfordringer. Hun sovner nesten. Øya er igjen og hun er slappere i kroppen, så plutselig hiver hun seg rundt på magen og reiser seg i senga. Hun liker å sove på magen, men problemet er at hun reiser seg og blir stående i senga og gråte. Det eneste som funker er å holde henne «fast» på ryggen og synge. Selv da tar det lang tid. Dette har pågått i 2-3 uker. Tann, krabbing og å reise seg, har også skjedd disse ukene. Noen tips? Anonymkode: 8b6fa...c11
Regnbuefisk Skrevet 14. juli 2024 #2 Skrevet 14. juli 2024 Hun er så sykt gira over å kunne krabbe/reise seg opp helt på egenhånd at hun rett og slett ikke klarer å la være 😅 begge mine har gjort det samme hver gang de har lært noe nytt - rulle, sitte, stå osv. Det er slitsomt og frustrerende for alle involverte, men man kan jo prøve å se det som både fint og litt komisk også. Tenk å ha sååå mye motivasjon for å trene! De gode nyhetene er at det med 100% sikkerthet går over igjen av seg selv. Og da har hun både blitt flinkere til å stå, og til å roe seg selv ned og slappe av når hun skal sove 😊 1 1
Cucululu Skrevet 14. juli 2024 #3 Skrevet 14. juli 2024 Regnbuefisk skrev (4 timer siden): Hun er så sykt gira over å kunne krabbe/reise seg opp helt på egenhånd at hun rett og slett ikke klarer å la være 😅 begge mine har gjort det samme hver gang de har lært noe nytt - rulle, sitte, stå osv. Det er slitsomt og frustrerende for alle involverte, men man kan jo prøve å se det som både fint og litt komisk også. Tenk å ha sååå mye motivasjon for å trene! De gode nyhetene er at det med 100% sikkerthet går over igjen av seg selv. Og da har hun både blitt flinkere til å stå, og til å roe seg selv ned og slappe av når hun skal sove 😊 Tusen takk for svar! ☺️ Hva gjorde du for å få dine barn til å sovne/finne roen?
Regnbuefisk Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 Cucululu skrev (13 timer siden): Tusen takk for svar! ☺️ Hva gjorde du for å få dine barn til å sovne/finne roen? Spørs litt hvor godt de har tålt å være skikkelig overtrøtte. Yngste sov godt uansett, når han først sovnet. Så med han hadde jeg lydbok på øret og satt med han mens han styrte på. Han la seg ned til slutt. Men jeg rakk å høre en del bøker ila det første året 😂 Eldste ble mer manisk/hysterisk når han ble for trøtt, så han fikk av og til sovne i vogna hvis det ble alt for mye turning. Det elsket han, for da hadde han jo ikke noe annet valg enn å være i ro. Jeg tror ærlig talt ikke det er så veldig nøye hva man gjør. Barna vokser det av seg og finner ut av sovingen til slutt uansett 😊
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Skrevet 15. juli 2024 Har en på 10 år som bruker timesvis på å sovne. Gikk greit da hun var baby. Så ja, man vet aldri Anonymkode: d040b...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå