Gå til innhold

Kyssesyken, flere runder med halsbetennelse. Fler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trodd flere ganger at kyssesyken holder på å gå over. Så kommer en ny runde med kraftig halsbetennelse. Som om sykdommen går i bølger. Fler som opplever/opplevde det sånn?

Anonymkode: e2508...dfb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har trodd flere ganger at kyssesyken holder på å gå over. Så kommer en ny runde med kraftig halsbetennelse. Som om sykdommen går i bølger. Fler som opplever/opplevde det sånn?

Er du selvdiagnostisering med kyssesyken, eller har du hver gang det blusser opp fått påvist kyssesyke med prøve hos lege? 

Anonymkode: 74c58...cc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja -kyssesyke med påfølgende halsbetennelse hvor det til slutt endte med en kraftig streptokokk infeksjon. Halsen gikk i ett med hode for jeg hovent så opp🙈

Anonymkode: 6005d...bb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du selvdiagnostisering med kyssesyken, eller har du hver gang det blusser opp fått påvist kyssesyke med prøve hos lege? 

Anonymkode: 74c58...cc4

Nei, nei. Fikk det påvis hos lege i januar. Dro igjen til legen i juni, pga konstant sår hals og utmattelse, alt fra mildt til moderat+, og hadde fortsatt aktiv kyssesyke. Nå skal jeg ta det med ro og vente til august for ny test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...