AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 Er det bare jeg som synes dette er en utrolig dårlig reklame? Jeg føler den har NULL troverdighet. De har fått Haaland til å snakke over videoen, og den skal være filmet fra førstepersonsperspektiv som liksom skal være E B Haaland ("Erling, ikke ødelegg nå"), men i realiteten har de jo kun fått med seg Haaland som står ved et vindu/ligger på sengen i hvilket som helst hotellrom hvor som helst i verden - og sikkert betalt veldig dyrt for det. "Digg for dåkke" Han bryr seg jo ikke? Og imaget hans, han virker jo som en drittsekk/drittunge som er helt ekstremt god til å spille fotball, men som har fått litt for mye penger og rare nykker i ung alder? Faren hans er vel heller ikke kjent for å være særlig grei, så Bama-eplet faller vel ikke så langt fra stammen... Er det virkelig noen som får lyst til å kjøpe frukt og grønt fra Bama på bakgrunn av denne reklamen? Jeg får bare et mer negativt syn på Bama av at de bruker så mye penger på å lage ræva reklamer som de bruker enda mer penger på å sende hundre ganger om dagen på Tv2. Anonymkode: 41bb5...a7f 3
enkefru Skrevet 14. juli 2024 #2 Skrevet 14. juli 2024 Enig! Skjønte ikke helt hva det var... kom over den første gang midt inni reklamen og trodde det var noe tull bare. Skjønner omtrent ikke hva han sier, han mumler og virker helt uinteressert. Dårlig reklame for Bama (og han også for den saks skyld) 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Skrevet 14. juli 2024 Begriper ikke at noen overhodet greier å engasjere seg i en reklame. Anonymkode: 02437...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Skrevet 14. juli 2024 Utrolig dårlig reklame, og som du sier; lite troverdig. Dette kunne de gjort bedre. Anonymkode: e8bc8...8db 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #5 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Begriper ikke at noen overhodet greier å engasjere seg i en reklame. Anonymkode: 02437...0f0 Har aldri gjort det før, men følger med på Tour de France for tiden og blir derfor utsatt for denne reklamen oftere enn én gang i timen... og den er så "løgnaktig" og lite attraktiv (for produktene/merkevaren) at jeg faktisk har begynt å bli provosert. Ts Anonymkode: 41bb5...a7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå