AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 De gangene jeg har følt meg ensom, er sammen med andre mennesker, der jeg kjenner på utenforskap. Er du en slik person? Anonymkode: 86a29...09f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 Ja, er alene hver dag hele året utenom i jula, jeg trives alene. Anonymkode: 8a968...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 14. juli 2024 #3 Del Skrevet 14. juli 2024 Kan godt kjenne meg igjen. Selv om jeg er gift og er midt i småbarnsbobla savner jeg av og til tiden jeg var alene. Trives ekstremt godt i eget selskap. Kjeder meg aldri, føler meg aldri alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Del Skrevet 14. juli 2024 Høytfungerende ufør her, har det akkurat på samme måte. Og liker det. Anonymkode: 55be4...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå