Gå til innhold

Glemt igjen i barnehagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanvittig, godt b.h. skal granskes, men tenk redselen til barnet og moren :grine:

Skrevet

Det jeg ikke helt skjønner er hvis det tidligere har vært "kritikkverdige forhold" som er verdt å nevne i en slik sammenheng- hva får da foreldre til å levere barna sine der???

Skrevet

Helt forferdelig at det er mulig å glemme ett barn

Skrevet

Hjelpe meg :tristbla: ! Også en toåring, som skjønner så lite av verden rundt seg, han vil jo bære med seg denne redselen lenge, lenge! Utrolig at slikt er mulig :tristbla: .

Skrevet
Det jeg ikke helt skjønner er hvis det tidligere har vært "kritikkverdige forhold" som er verdt å nevne i en slik sammenheng- hva får da foreldre til å levere barna sine der???

Helt enig. Det hadde jeg ikke turt!!

Skrevet

Bra med dette morsinstinktet som trår til i slike situasjoner da..

Skrevet
Hjelpe meg  :tristbla: ! Også en toåring, som skjønner så lite av verden rundt seg, han vil jo bære med seg denne redselen lenge, lenge! Utrolig at slikt er mulig  :tristbla: .

Helt enig. Stakkars gutt :tristbla:

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Stakkars, stakkars unge!! Han kan ha fått seg en skrekk for livet. Hadde det vært mitt barn ville jeg aldri noen sinne satt mine ben i den barnehagen igjen. Håper de virkelig får svi!

Endret av Bodillen
Skrevet

Sånt kan jo skje da... Verre å miste de på tur, men det også kan jo skje. Her var jo gutten ihvertfall et trygt sted da (med mindre han hadde funnet ut at han skulle leke komfyr da)

Skrevet
Nei, sånt kan ikke skje!!

Har du ALDRI driti på draget når det gjalt ungene dine?

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Nei , jeg har aldri glemt de igjen noe sted.

Men de er jo snakk om mer enn å drite på draget. En 2 åring har vært innelåst i over 2 timer alene, det er faktrisk veldig traumatisk , ikke bare en glipp

Skrevet
Nei , jeg har aldri glemt de igjen noe sted.

Men de er jo snakk om mer enn å drite på draget. En 2 åring har vært innelåst i over 2 timer alene, det er faktrisk veldig traumatisk , ikke bare en glipp

Jeg sa ikke glemt igjen, jeg sa driti på draget; altså gjort noe som var litt lite lurt.

Tipper den toåringen husker fint lite av det hele jeg, tror ikke det blir timer hos psykolog etterpå for å si det sånn

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Jeg sa ikke glemt igjen, jeg sa driti på draget; altså gjort noe som var litt lite lurt.

Tipper den toåringen husker fint lite av det hele jeg, tror ikke det blir timer hos psykolog etterpå for å si det sånn

Det kommer ann på hva du mener med driti på draget det .

Jeg har aldri gjort noe så alvorlig , og kan faktisk ikke komme på noe jeg har gjort som jeg vil kalle driti på draget ( jo , jeg glemte at tannfeen skulle komme :ler:)Men dette er i mine øyne veldig alvorlig. Jeg har sett 7 åringen min sitt fjes hvis hun mister synet av meg i butikken i 2 min, hun er kjemperedd, tenk deg bare hvordan hvordan en 2 åring har det

Skrevet
Det kommer ann på hva du mener med driti på draget det .

Jeg har aldri gjort noe så alvorlig ,  og kan faktisk ikke komme på noe jeg har gjort som jeg vil kalle driti på draget ( jo , jeg glemte at tannfeen skulle komme :ler:)Men dette er i mine øyne  veldig alvorlig. Jeg har sett 7 åringen min sitt fjes  hvis hun mister synet av meg i butikken i 2 min, hun er kjemperedd, tenk  deg bare hvordan hvordan en 2 åring har det

En syvåring er vel langt mer bevisst enn en toåring?

(Mine foreldre har også glemt tannfeen, men jeg som storesøster ordnet opp ;))

Skrevet

Fryktelig, men jeg trur nok ungen kommer til å klare seg:)

Jeg ville nok ikke sendt barna mine dit, nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...