AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 I fjor spurte kjæresten min om jeg ville endelig være med på den årlige turen til hjemlandet. Jeg ble kjempe glad og hadde forventa meg det men ikke håper for mye. I år har h*n glemt det. Det betydde så mye for meg så jeg husker korrekt. H*n ville ikke dra plutselig for ei måned siden, fordi h*n føler interessen er bare enveis .Noe jeg støtter. Jeg støttet det fordi jeg er prinsippfast av meg. Jeg fortalte jo at det var synd da siden vi skulle dra sammen i år. Nei det kunne h*n ikke huske. Samtalen kom opp da h*n spurte om en annen liten tur.. jeg får litt følelsen av h*n ikke vil ha meg med. Kjæresten min var oppglødd i fjor .. vi har hatt ett veldig hardt år men ikke oss i mellom. Det er heller på hver vår kant også er h*n mer sliten enn meg av da sikkert . Når man blir så preget av andres ting så kan det slite mye på, men vi står nå på da. Vi føler vi har truffet vår livs kjærligheter i hverandre. Jeg uttrykte mine følelser og ble møtt med ok du før være med. Det er ikke første gang h*n sier noe viktig i fylla og glemmer det. H*n ga seg men sa at dattern på 14 er i fokus. Jeg aner ikke hva det betyr da hun sjeldent vil bli verken sett eller hørt. Hun er ekstremt opptatt av telefonen sin og en meget fin jente, som jeg har blitt kjempe glad i. Og vi har ett fint forhold. Men hva i alle dager? Jeg har adhd, men introvert, veldig slank med lange bein og armer, langt sort hår, smiler mye når jeg er trygg, drikker ikke regelmessig, blir mye lagt an på så jeg kan faktisk ikke være ute etter 00:00 omtrent for da er det et rent helvette. (Se forrige fredag) Hva slags fokus snakker vi om? Betyr det klærna mine? Skal jeg ikke prate? Eller skal jeg stå bak datteren å gjemme meg ? Jeg ville aldri tatt frem mine eller våre ting med fremmede folk i et ukjent land. Uansett historikk. Skal h*n hjem for å treffe noen ..? Eller hva er greia.. ? Da jeg fortalte at jeg må ha pass til kattene så var det ikke noe interesse.. og når jeg fant noen så var det ikke jubel. Bare skepsisme til personen som tilbød seg å sove her. Fra Fredag av så for jeg heller ikke noe svar fra denne personen. Vi prater veldig kjærlighetsfylt og er åpne med hverandre om samliv og kjærlighet og jeg føler det er en fin person. Men å ikke svare på snap når h*n poster stories og da har en så viktig avtale med en nøye person er litt rart. I dag er det søndag morgen. H*n sluttet åpne snapper på torsdag, en uke før avreise. Vi ble kjent i mai så jeg har ikke erfaring ang stabiliteten til vedkommende. Har kjæresten min igjennom 29 måneder kuppa kattepasseren min for å slippe å ha meg med til hjemlandet? Eller angrer h*n seg… Føler h*n et visst ubehag og prøver å tenke ut noe eller hva ? H*n har ikke en familie per say å dra til. Begge foreldrene er borte. Det blir null luksus og ikke noe overflod med hotell rom. Jeg bryr meg ikke om slikt og er mer en henge køye jente med ullsokker, enn en hotell og Instagram bilder av maten type jente. Det er så far out og jeg liker ikke å være paranoid. Får ikke lyst til å dra. H*n vil ikke ha meg med til hjemlandet sitt. Og det er vondt. Så jeg har sett an entusiasmen de siste tre ukene og den er ikke «på jobb». Entusiasmen for oss tre på tur er på ferie.. H*n vil heller på Kiel båten uka etterpå. Og det skal vi .. er h*n flau over meg ? Er jeg forr synlig..? Må tidlig i seng om jeg skal slippe de mannfolka på Kiel båten ihvertfall.. tror ikke h*n har tenkt på det .. Jeg liker ikke å skrive her. Kjæresten min leser KG opp og ned i timesvis hver dag. Så jeg blir vel avslørt denne gangen å. Jeg pleier ikke det. Bruker det kun som nødmiddel. Ikke vær så grusomme som dere pleier. Ikke alt her i verden er slå opp nå og røde flagg. Anonymkode: 3a780...50d
KaraThrace Skrevet 14. juli 2024 #2 Skrevet 14. juli 2024 Det fremstår som at du trenger hjelp på et mer profesjonelt plan. Ta kontakt med fastlegen din, du. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Skrevet 14. juli 2024 Best at du blir hjemme og oppsøke psykologhjelp, tenker jeg Anonymkode: 1de5b...7c7 4
Velcrosoup Skrevet 14. juli 2024 #4 Skrevet 14. juli 2024 Ikke hør på de bitre trolla her. Vent å se te mandan.
exictence Skrevet 14. juli 2024 #5 Skrevet 14. juli 2024 (endret) Overskriften passer ikke, gjør den? Alt var sikkert bra en gang, men du har visst ganske lenge at noe har forandret seg? Jeg forstår at du gledet deg til å reise med ham. Men nå har han tydeligvis ikke de rette følelsene lenger, og han er ikke tydelig på at han vil ha deg med. Klart det er skuffende for deg. Men vil du virkelig være med kjæresten om han egentlig ikke er så keen på det? For meg virker det slitsomt. Du sier interessen er enveis for å dra. Dvs du vil egentlig ikke dra, men er prinsippfast av deg? Du støtter ham, sier du, men er det å støtte ham hvis han ikke vil ha deg med? AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min var oppglødd i fjor .. vi har hatt ett veldig hardt år men ikke oss i mellom. Kanskje han har behov for å bare slappe av og behov for alenetid. Da synes jeg du skal gi ham det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg uttrykte mine følelser og ble møtt med ok du før være med. Det er ikke første gang h*n sier noe viktig i fylla og glemmer det. Han sa i fylla den gang at han ville ha deg med? AnonymBruker skrev (1 time siden): H*n ga seg men sa at dattern på 14 er i fokus. Han gav seg på hva? At du skal få være med? Det høres ut som du har mast deg til å få være med, og at det er på hans nåde. Vil du være med på hans nåde? Ta vare på deg selv. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville aldri tatt frem mine eller våre ting med fremmede folk i et ukjent land. Uansett historikk. ? AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg fortalte at jeg må ha pass til kattene så var det ikke noe interesse.. og når jeg fant noen så var det ikke jubel. Skulle han vist sånn interesse for at du må finne pass for kattene dine, mener du? AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare skepsisme til personen som tilbød seg å sove her. Fra Fredag av så for jeg heller ikke noe svar fra denne personen. Vi prater veldig kjærlighetsfylt og er åpne med hverandre om samliv og kjærlighet og jeg føler det er en fin person. Men å ikke svare på snap når h*n poster stories og da har en så viktig avtale med en nøye person er litt rart. I dag er det søndag morgen. H*n sluttet åpne snapper på torsdag, en uke før avreise. Er dette en annen person enn kjæresten din? Når noen legger ting ut på stories, er det hyggelig av folk å svare, men det er ikke vanlig at folk svarer igjen etter det igjen. Er det kjæresten som sluttet å åpne snapper? Da tror jeg det beste for deg å la ham være. AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi ble kjent i mai så jeg har ikke erfaring ang stabiliteten til vedkommende. Dette kan jo ikke være kjæresten, for han virket jo begeistret ifjor, sa du? Forresten, er dette kattepasseren? AnonymBruker skrev (1 time siden): Har kjæresten min igjennom 29 måneder kuppa kattepasseren min for å slippe å ha meg med til hjemlandet? Eller angrer h*n seg… Føler h*n et visst ubehag og prøver å tenke ut noe eller hva ? Er du usikker på kjæresten og stiller så kritiske spørsmål? Da må du spørre deg selv om han er verdt det for deg. Hva veier mest; det positive eller det negative? ❤️ AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er så far out og jeg liker ikke å være paranoid. Får ikke lyst til å dra. Da gjør du ikke det. Kanskje dere begge har behov for å være litt fra hverandre. AnonymBruker skrev (1 time siden): H*n vil ikke ha meg med til hjemlandet sitt. Og det er vondt. Så jeg har sett an entusiasmen de siste tre ukene og den er ikke «på jobb». Entusiasmen for oss tre på tur er på ferie.. Forstår at det er leit. La dem da reise alene. God sommer Endret 14. juli 2024 av exictence 1
Velcrosoup Skrevet 14. juli 2024 #6 Skrevet 14. juli 2024 (endret) TS her. Vi har ett sterkt forhold. Jeg ville bare se hva dere sa. Og som vanlig er over halvparten av dere ekstreme. Takk til dem som gadd å sette seg litt inn i det. Jeg og min kjæreste kom frem til at Kattepasseren ikke passer for oss. Ikke stabil nok. Dere får synse og styre på men mye av jeg skrev var med litt humor. Jeg trenger ikke psykologisk hjelp. Dete vet jo ingenting om hva jeg gjør til daglig. Det er vel de som kronisk slenger ut unødvendige uhjelpelige kommentarer som trenger hjelp. Moderatorene er visst overarbeidet her. Det eneste jeg jobber med daglig er ett mindreverdig kompleks og det å ikke bli forstått og likt. Å bare strø om seg med stygge kommentarer er skadelig for feil person. ja. Det er meg. Gidder ikke være anonym engang 🤣🤣🤣 Endret 14. juli 2024 av Velcrosoup
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #7 Skrevet 14. juli 2024 Velcrosoup skrev (14 minutter siden): TS her. Vi har ett sterkt forhold. Jeg ville bare se hva dere sa. Og som vanlig er over halvparten av dere ekstreme. Takk til dem som gadd å sette seg litt inn i det. Jeg og min kjæreste kom frem til at Kattepasseren ikke passer for oss. Ikke stabil nok. Dere får synse og styre på men mye av jeg skrev var med litt humor. Jeg trenger ikke psykologisk hjelp. Dete vet jo ingenting om hva jeg gjør til daglig. Det er vel de som kronisk slenger ut unødvendige uhjelpelige kommentarer som trenger hjelp. Moderatorene er visst overarbeidet her. Det eneste jeg jobber med daglig er ett mindreverdig kompleks og det å ikke bli forstått og likt. Å bare strø om seg med stygge kommentarer er skadelig for feil person. ja. Det er meg. Gidder ikke være anonym engang 🤣🤣🤣 Må ikke spørre om faktiske råd på Kvinneguiden, man trenger ikke psykolog eller fastlege for her er det eksperter innenfor alle felt. Trenger du råd innenfor kjærlighet så lykke til, kjærlighet er for de under 30 år helst uten barn(må vente til de er voksne før ny partner). Så må man være både selvstendig men også helst ikke? Nei jeg skjønner det ikke. Anonymkode: 6e558...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå