krokrygga Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 (endret) har 3 barn, kun 1 av barna vil møte far, eldste har ikke sett far på 2 år, far drikker mye, å sender da barna mye rare meldinger, far gir det barnet som er på samvær alt han vil når han ber om noe, men det er småting, far å barn sitter å ser på ting barnet ønsker seg å barnet ringer meg å ber meg om å kjøpe det, det er ting fra 15000 å opp sier da nei å jeg ender opp som den slemme, tenker nå at jeg sier ja, selger bilen min som ex bruker, så lærer han å ikke si hva jeg har råd til Endret 14. juli 2024 av krokrygga
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Skrevet 14. juli 2024 Har du drukket? Anonymkode: 608d2...5cf 15
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Skrevet 14. juli 2024 Hvorfor i alle dager eier du en bil som ekskjæresten din bruker? Du vet du faktisk er ansvarlig for å ikke låne bort bil til noen som er påvirket? Du kan bli fengslet for å ikke stanse bilbruken hans… du må selvfølgelig skjerme barna dine fra en alkoholiker. Det er DU!!!!!! Som bare sitter der og ser på. Ærlig talt, step up! Anonymkode: f504b...198 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Skrevet 14. juli 2024 Veldig usammenhengende innlegg og rotete skrevet. Bruk stor bokstav og avsnitt. Anonymkode: 1161f...ce6 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #5 Skrevet 14. juli 2024 Jeg har ikke for vane å pirke på rettskrivningen. Men her ville et punktum eller to vært til hjelp. Anonymkode: de522...7bc 1
Mezzosoprena Skrevet 14. juli 2024 #7 Skrevet 14. juli 2024 krokrygga skrev (13 timer siden): har 3 barn, kun 1 av barna vil møte far, eldste har ikke sett far på 2 år, far drikker mye, å sender da barna mye rare meldinger, far gir det barnet som er på samvær alt han vil når han ber om noe, men det er småting, far å barn sitter å ser på ting barnet ønsker seg å barnet ringer meg å ber meg om å kjøpe det, det er ting fra 15000 å opp sier da nei å jeg ender opp som den slemme, tenker nå at jeg sier ja, selger bilen min som ex bruker, så lærer han å ikke si hva jeg har råd til Hva er det egentlig du lurer på? Dette her var det jo ikke mulig å skjønne noe av... 1
Lorieen Skrevet 14. juli 2024 #8 Skrevet 14. juli 2024 Tror ikke det er bare far som drikker, gitt! 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #9 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 4.58): Har du drukket? Anonymkode: 608d2...5cf hvorfor lurer du på det? Anonymkode: b605a...553
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #10 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 6.58): Hvorfor i alle dager eier du en bil som ekskjæresten din bruker? Du vet du faktisk er ansvarlig for å ikke låne bort bil til noen som er påvirket? Du kan bli fengslet for å ikke stanse bilbruken hans… du må selvfølgelig skjerme barna dine fra en alkoholiker. Det er DU!!!!!! Som bare sitter der og ser på. Ærlig talt, step up! Anonymkode: f504b...198 jeg er ansvarlig for bilen ikke fører, blir han stoppet i en kontroll uansett førerkort eller ikke vil han alltid være ansvarlig, jeg kan ha lånt bort bilen til noen som ikke er påvirket, har de drukket eller brukt stoff er det opp til de, jeg har ingen ansvar, velger du å kjøre når du ikke kan, er det opp til deg Anonymkode: b605a...553 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #11 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 6.58): Hvorfor i alle dager eier du en bil som ekskjæresten din bruker? Du vet du faktisk er ansvarlig for å ikke låne bort bil til noen som er påvirket? Du kan bli fengslet for å ikke stanse bilbruken hans… du må selvfølgelig skjerme barna dine fra en alkoholiker. Det er DU!!!!!! Som bare sitter der og ser på. Ærlig talt, step up! Anonymkode: f504b...198 har du noen gang møtt barnevern, familievernkontor, dommere å andre som skal beskytte barn??? tror ikke det egentlig, de er der, men gjør ikke jobben sin, jeg er tvunget hver andre uke å sende barnet mitt til noen som ikke er egnet som far, jeg bruker stort sett1 uke hver andre uke å få et barn som er fungerende, jeg som mor er utslitt jeg blir misshandlet gjennom en 8 åring som har hørt på sin far i en helg for hvor slem jeg er, jeg er tvunget til å godta hva barnet sier for vil ikke at han skal tenke vondt om en person han er tvunget till å besøke hver andre uke, mine andre barn har ikke sett samme far på 2 år å har ingen ønske om å møte han, de har blokkert han på alle sosiale medier, når det kommer til bil, vi var sammen når jeg kjøpte bil, den som alle andre lån ble tatt i mitt navn, han vil kun ha gevinst, men ikke lån vi hadde sammen, han nøt godt av mine studielån, jeg betaler disse nå han sitter med en utbetalt bil å klager for jeg er slem med han Anonymkode: b605a...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå