Gå til innhold

Kjønnshår som nesten ikke synes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange har kjønnshår som er mørkere enn det som er på hodet? Evt samme farge? Men er det noen som har så lyst hår der nese st det nesten ikke vises på avstand?

Anonymkode: 344fd...32a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har lite og det er så lyst at på bilder så tror noen at jeg er shava. Men det er jeg ikke. Er bare lite av det og ganske lyst. Mørkere høyere oppe på venusberget og lyst på på kjønnsleppene.

Anonymkode: cef17...005

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er kjønnshåret annerledes håret på hodet?

Anonymkode: ca5f4...0e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er kjønnshåret annerledes håret på hodet?

Anonymkode: ca5f4...0e3

Pga pigmenter. Noen av hårsekkene produserer mer pigment enn andre - noe som for eksempel er grunnen til at øyebrynshår ofte er det mørkeste, og at kjønnshårene som regel er mørkere enn håret på hode. Kroppshår har en annen struktur alt etter hvor på kroppen det er.

Anonymkode: 63ff0...234

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Jeg har lite og det er så lyst at på bilder så tror noen at jeg er shava. Men det er jeg ikke. Er bare lite av det og ganske lyst. Mørkere høyere oppe på venusberget og lyst på på kjønnsleppene.

Helt lys på hodet?

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt laserbehandling mot uønsket hårvekst for mange år siden så det har jeg heldigvis ikke.

Anonymkode: 42f73...f9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pleier du å vise frem bilde av venusberg og kjønnsleppene til folk?

Anonymkode: bcd04...cac

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørkt hår på hodet og lite og blondt hår nedentil. Ingen absolutte fasiter på slikt. 😄

Anonymkode: 1d9e6...8f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lys blonde. Håret på hodet, som også var lyst blondt da jeg var ungdom, har blitt mørkere med årene. Så nå er kjønnshåret lysere enn hodehåret. Det vises sikkert ikke så godt på avstand, men jeg har ganske kraftig hårvekst, og skulle virkelig ønske det fantes laser for lyse hår i og rundt bikinilinjen. 

Anonymkode: 14e03...318

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som mange med lyse kjønnshår også har lite av det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...