AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Er det mange som ikke har hatt Korona her inne? Bor selv i Oslo og er jo rundt mye mennesker, alle jeg kjenner har hatt det flere ganger. Har også vært nære folk som har vært skikkelig forkjøla/kanskje korona. Bank i bordet, men har ikke vært forkjøla på sikkert 5-6 år, er det mulig jeg har hatt det uten å merke det? Anonymkode: ffc9d...b50 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 Viss du har barn vil jeg si at det er svært uvanlig å ikke ha hatt korona. Men viss du kun omgås voksene på jobb og deler av fritiden så er det en god del som deg. Anonymkode: b03b6...b7d 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 Kjenner til flere som ikke har hatt korona, blant annet min bestemor, et vennepar (begge er ufør, så ikke så mye ute blant folk) osv. Selv hadde vi ikke korona i hus her før i fjor (rundt jul), da hadde både samboer og jeg det. Egentlig litt rart at vi ikke hadde det før, med tanke på at en av oss er fulltidsstudent med deltidsjobb, og den andre er i fulltidsjobb der hvor samtlige av kollegaene har barn og diverse. Anonymkode: 3dfb2...f48
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det mange som ikke har hatt Korona her inne? Bor selv i Oslo og er jo rundt mye mennesker, alle jeg kjenner har hatt det flere ganger. Har også vært nære folk som har vært skikkelig forkjøla/kanskje korona. Bank i bordet, men har ikke vært forkjøla på sikkert 5-6 år, er det mulig jeg har hatt det uten å merke det? Anonymkode: ffc9d...b50 Noen er immune🙂 Men de har ikke funnet ut årsaker hvorfor noen slipper. En teori er at de har hatt viruset i seg uten symptomer og uten symptomer slo det ikke alltid ut på testen. Jeg jobber derimot i helsebransjen hvor vi måtte teste oss jevnlig en periode om vi hadde blitt utsatt for smitte. Da var det flere som fikk positive tester uten at de hadde symptomer. Kanskje bare såvidt litt forkjøla. Dette skjedde både med vaksinerte og uvaksinerte. Anonymkode: 94bf4...497 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #5 Skrevet 14. juli 2024 Bor i Oslo. Trur ikke jeg kjenner noen som ikke har hatt det. Hatt det tre ganger selv. Merket omtrent ingenting. Anonymkode: e57dc...282
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #6 Skrevet 14. juli 2024 Jeg vet jeg har hatt det tre ganger, men sannsynligvis flere. De to første gangene merket jeg ingenting, så ville ikke visst det om jeg ikke ble testet (under nedstengningen, så ikke frivillig å teste seg). Siste gangen fikk jeg derimot skikkelig manflu. Anonymkode: b85a1...76b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #7 Skrevet 14. juli 2024 For de av oss med god hygiene og en oppegående omgangskrets skal det ikke så mye til å ikke ha hatt det. Anonymkode: cc2e8...98f 1
A-mamma Skrevet 14. juli 2024 #8 Skrevet 14. juli 2024 Bor i Oslo - ikke hatt korona. Har tre barn som alle har hatt det, men ikke blitt smittet selv. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #9 Skrevet 14. juli 2024 Corona var pølsevev Anonymkode: 4d908...05b 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #10 Skrevet 14. juli 2024 Hverken jeg eller min mann har hatt korona. Bor i Oslo og har testet oss ved symptomer og ellers under pandemien. Mye ute blant folk begge to Anonymkode: 187bb...8c9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #11 Skrevet 14. juli 2024 Jeg og en av ungene har ikke hatt det. Resten av familien har hatt i flere omganger. Kjenner egentlig ingen andre i min omgangskrets som ikke har hatt det 🤷🏼♀️ Anonymkode: f3734...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #12 Skrevet 14. juli 2024 Jeg har heller aldri hatt det. Og som deg så har jeg ikke hatt en eneste luftveisinfeksjon på veldig mange år. Skulle ønske at jeg skrev ned siste gangen jeg var forkjølet, men tror det var i 2017-2018. Har tenåringsbarn, jobber i åpent kontorlandskap, og er normalt sosial. Men blir aldri smittet av noe. Virus er virus, og koronaviruset er blitt like smittsomt som et hvilket som helst annet virus (det var farligere før det muterte). Vi er bare mange som går fri. Anonymkode: 0038e...6bb 1
Mardina Skrevet 14. juli 2024 #13 Skrevet 14. juli 2024 Ikke hatt corona i den tiden det stod på som verst. Har tatt 2 vaksiner.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #14 Skrevet 14. juli 2024 Samboeren min fikk covid, men ikke jeg. Jeg har testa hver gang jeg har hatt forkjølelse de siste årene, men det har aldri slått ut. Da samboer var syk så var jeg frisk, og vi delte fortsatt seng, hus, kjøkken osv. Men jeg er den eneste på en arbeidsplass på 150 stk, hvorav jeg jobber tett med rundt 50 av dem (daglig omgang) som ikke har hatt påvist covid. Jeg var aldri syk under epidemien heller. Anonymkode: d93c7...61f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #15 Skrevet 14. juli 2024 Ikke hatt corona noen i vårt hus, to ungdommer og to voksne. Anonymkode: 1c8ac...943
Meowmere Skrevet 14. juli 2024 #16 Skrevet 14. juli 2024 Har hatt Covid minst én gang. Ble veldig syk, og hadde over 40 i feber, men ble veldig fort frisk igjen. Følte meg nesten symptomfri noen få dager etter den feberen. Andre i familien ble ikke så syke, men de fikk noen andre plager som f.eks tap av smak og luktesans.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #17 Skrevet 14. juli 2024 Ja, det er normalt å ikke ha hatt covid. Anonymkode: 319a0...ca2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #18 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Viss du har barn vil jeg si at det er svært uvanlig å ikke ha hatt korona. Men viss du kun omgås voksene på jobb og deler av fritiden så er det en god del som deg. Anonymkode: b03b6...b7d Enig i dette. På skolen her har det vært et par kjempeutbrudd der nesten hele skoleklasser har vært syke samtidig. Da får selvfølgelig mange foreldre det også. På jobb har vi aldri hatt noen "alle syke på en gang"-hendelser, bare enkelttilfeller. Så om du ikke har skole- eller barnehagebarn er det nok mye lettere å unngå smitte. Anonymkode: e597a...3e6
Gjest Hoia Skrevet 14. juli 2024 #19 Skrevet 14. juli 2024 Jeg har ikke vært i en setting med pandemien, ikke tatt noen vaksiner heller. For å være helt ærlig så fikk jeg ikke tak på selve innholdet i sykdommen.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #20 Skrevet 14. juli 2024 Tror ikke jeg kjenner noen som ikke har hatt det enda, men jeg har kun hatt det én gang selv, på tross av at jeg jobber på skole og har et barnehagebarn. Jeg har testet meg hver gang jeg har vært forkjølet. Føler nesten det er litt unormalt å bare ha hatt det én gang også. Anonymkode: 44722...2e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå