Gå til innhold

Nakentid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er administratorer og moderatorer på forumen nakentid? Er de høyt utdannet? Fullført VGS? Det er jo en gjeng maktsyke tullinger. Du kan knapt åpne kjeften med kritikk før det hagler advarsler. 

Anonymkode: b1d44...522

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er administratorer og moderatorer på forumen nakentid? Er de høyt utdannet? Fullført VGS? Det er jo en gjeng maktsyke tullinger. Du kan knapt åpne kjeften med kritikk før det hagler advarsler. 

Hva har utdanning med kjefting å gjøre? 😂

Ville vel heller påpekt det faktum at de søkte kvinnelig moderator, holdt på å velge ei som er rasistisk og hva verre er, trakk seg og valgte en mann.. Stengte noen ute fordi vedkommende var uenig med en av dem på en privat tilstelning, og bedyrer at de aldri blander person og sak. 

Det faktum at enkelte brukere slipper unna med ordbruk som er ulovlig i Norge, mens andre blir kneblet så fort de er uenige.

Den gjengmentaliteten enkelte av moderatorene støtter og aktivt bidrar til..

Mye å ta tak, men utdanning er lite relevant eller interessant. Blir det bedre om samtlige har PhD? 

Anonymkode: 8cf76...3a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva har utdanning med kjefting å gjøre? 😂

Ville vel heller påpekt det faktum at de søkte kvinnelig moderator, holdt på å velge ei som er rasistisk og hva verre er, trakk seg og valgte en mann.. Stengte noen ute fordi vedkommende var uenig med en av dem på en privat tilstelning, og bedyrer at de aldri blander person og sak. 

Det faktum at enkelte brukere slipper unna med ordbruk som er ulovlig i Norge, mens andre blir kneblet så fort de er uenige.

Den gjengmentaliteten enkelte av moderatorene støtter og aktivt bidrar til..

Mye å ta tak, men utdanning er lite relevant eller interessant. Blir det bedre om samtlige har PhD? 

Anonymkode: 8cf76...3a7

Bare interessant (joda, for meg er det det) å vite om de er høyt eller lavt utdannet. Like så kan jeg spørre om de er single? I forhold? Populære? Ja, hvilke type mennesker er det?

Jeg har merket at jeg må være forsiktig med hva jeg sier der inne. Jeg er periodevis kritisk, men blir ikke møt med så mye forståelse fra admin. Innlegg blir slettet. Heldigvis får jeg litt støtte fra brukere i private meldinger, så jeg er i hvert fall ikke helt på viddene. Noen ganger lurer jeg på om det er meg det er noe galt med (og kanskje det er det, siden jeg bryr meg om utdanning...).

AnonymBruker
Skrevet

De har også en del problemer med jenter over og under 18 som selger sex via forumet deres.

Når dette ble stilt spørsmål rundt der inne,ble jeg bannet..

Anonymkode: 81644...4cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De er jo en Side for kåte smågutter 😅😝😝😝

Anonymkode: aa95b...0e2

AnonymBruker
Skrevet

Selv begynt å bli skeptisk til folka bak og hvordan siden drives etter et nokså snilt innlegg ble posta i generelt forum fordi spørsmålet ikke hadde blitt besvart av admin i riktig forum, men plutselig var både innlegg og brukeren borte.

Anonymkode: 419f5...326

Skrevet

Tror det er best at moderatorer ikke har noe personlig å gjøre der.. men hvis noen utenfra skulle være moderator måtte de fått lønn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De har også en del problemer med jenter over og under 18 som selger sex via forumet deres.

Når dette ble stilt spørsmål rundt der inne,ble jeg bannet..

Anonymkode: 81644...4cf

Tror jeg støttet deg på pm om du er den jeg tror 

Anonymkode: f4177...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...