Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent en mann over halve livet mitt, og av flere årsaker betyr han svært mye for meg. På grunn av ulike livssituasjoner (han er noe eldre enn meg) har kontakten vår variert en del opp igjennom, men vi har alltid hatt et godt vennskap, spesielt de siste årene. Han er en jeg virkelig kan prate om alt med, og vice versa, og vi har hatt noen veldig fine samtaler opp igjennom. Jeg har alltid “bare” sett på ham som en venn, han er riktignok kjent for å være en stor flørt, men han har aldri prøvd seg på meg.  

De siste månedene opplever jeg at det er noe som har endret seg, jeg merker at det er en kjemi der som ikke har vært der før (de berømte gnistene?), han kommer med små kommentarer som lett kan tolkes til noe mer, klemmene er lengre enn før, og jeg er redd jeg er i ferd med å falle for ham... Jeg er selvfølgelig livredd for å konfrontere ham med dette, jeg ønsker jo virkelig ikke å sette vennskapet vårt på spill! 

Jeg har aldri gått fra et langt vennskapsforhold til “noe mer” før, men dere som har gjort det, hvordan merket dere at noe endret seg? Hvordan merket dere det på den andre parten, at det kanskje kunne være noe mer? Vet dette høres helt corny ut, men jeg er ganske rusten på dette...  🤪

Jeg har vært i et langt forhold nå, og er egentlig ikke klar for å gå inn i et nytt, men friends with benefits hadde ikke vært dumt... 💃

Anonymkode: cd3fe...f44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere er ment to be? Jeg er ikke i ditt hode, og jeg vet ikke hvordan du takler dine utfordringer i livet, det har jo ikke noe med meg å gjøre, en har jo en tendens til å tolke sitt eget mot andre etc.

Alle har sin egen virkelighetsoppfatning. Har han vært interessert i deg tidligere? Og har du alltid hatt et godt øye til vedkommende? Et godt vennskap tåler vel det meste???

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Fwb med en god venn er en veldig dårlig ide hvis du har planer om å fortsette vennskapet.

Anonymkode: 05b7a...67a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...