AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Sier du alltid i fra om dette til kabinpersonalet før du går om bord? Har du opplevd å reagere på nøttestøv i lufta? Anonymkode: b66d7...2d1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 Om jeg hadde nøtteallergi ville jeg ikke bare sagt fra til kabinpersonalet når jeg gikk ombord, men kontakte flyselskapet/reiseselskapet på forhånd. Anonymkode: b606b...425
Peanut Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 De som har så sterk nøtteallergi at de reagerer på nøttestøv, de sier fra selvfølgelig. Jeg har nøtteallergi, men bare den typen hvor jeg reagerer om jeg spiser, så dermed sier jeg ingenting.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 Tar kontakt med flyselskapet i forkant og sier også i fra til kabinpersonalet ved ombordstigning. Anonymkode: 0f920...6d9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 Reiste nylig med et fly hvor det ble sagt på høyttaler at det var en passasjer med alvorlig nøtteallergi ombord og at det derfor ikke var tillatt å åpne poser med nøtter. De fjernet det også fra "salgstrallen" de har ombord. Anonymkode: d4a7e...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå