Gå til innhold

Kaptein Sabeltann-show i Dyreparken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har sett Kaptein Sabeltann-forestillingen i Dyreparken i Kristiansand i år og vil fortelle litt hvordan det er? 

Jeg lurer på om det er gøy også for de voksne? Eller er det kun gøy for barna? 

Dere vet, for eksempel kan animasjonsfilmer være bare barnslige og dermed morsomme for barn, mens andre animasjonsfilmer er morsomme for barn men har også noe som de voksne syns er morsomt (og som barna ikke nødvendigvis forstår 😅). De sistnevnte filmene kan altså hele familien se sammen og få noe ut av, mens de førstnevnte er sånne som de voksne kjeder seg gjennom 🙈 Skjønner? Jeg lurer på hvor på skalaen Kaptein Sabeltann-showet er 😆

Anonymkode: 9541f...27b

AnonymBruker
Skrevet

Er helt greit for voksne, men man må jo ta det for det der er. Jeg hadde ikke gått alene uten barn, men kjedet meg ikke.

Anonymkode: f794a...994

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke spesielt barnslig.  Trodde kanskje dagens foreldre ville elske dette pga nostalgien? Det gjør i hvert fall jeg. Søk opp Kaptein Sabeltann på NRK nett-TV, så kan du se flere av de tidligere forestillingene.

Anonymkode: f7b53...170

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var der i fjor og vi ble godt underholdt alle fire, to barn (9 og 12) og to voksne.  
Synes det var en opplevelse, mye musikk, pyro, fyrverkeri osv. mye humor for de voksne. Spenning for barna. 
selve historien husker jeg egentlig ikke nå, men minnet er at vi hadde en bra kveld - i en god del regnvær! 
lurt å ta kle seg godt og ta med teppe og sitteunderlag. 

Anonymkode: 2958c...4c5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...