Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet synet har endret seg. Hvilken kjede bør jeg benytte? Vil helst IKKE måtte bruke 10.000 kroner…

Anonymkode: f3612...7c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Specsavers? Koster ikke 10.000 kroner, rimelig faktisk.  Men da kan du ikke forvente kvaliteten til en brille som koster 10k. Jeg har selv kjøpt flere hos Specsavers og er fornøyd.

Anonymkode: 67b13...dac

AnonymBruker
Skrevet

Specsavers er kjent for å være rimelige, men jeg vet ikke hvordan utvalget av briller er, eller hvordan specsavers der du bor er. 

Hva det vil koste avhenger jo helt av hva slags briller du trenger, om du trenger flere briller, og hvilken type innfatning. Jeg valgte dyrere innfatning fordi de var mest behagelige/finest, men man kan jo finne innfatninger som er veldig rimelige. 

Anonymkode: 3c5eb...20f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mor kjøpte briller på specsavers og betalte over 10 000 kr.

Skal du ha kvalitetsglass så vil det koste uansett hvor du henvender deg. Rammer kan du få kjøpt billig det er glassene som koster penger. Viss du har synstest så er det bare å forhøre seg litt hos ulike opptikkere hva de kan tilby.

Kjøpt mange par briller til mitt eget barn på interoptikk og det er alltid glassene som gjør brillene dyre. Jeg får også alternativ for billigere glass viss jeg ønsker det og jeg kan ta vekk funksjoner som at glassene skifter farge i sol lyset viss jeg vil ha ned prisen.

Anonymkode: f14be...60a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gått til Specsavers.

Anonymkode: f0082...dfc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...