AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Del Skrevet 13. juli Hvor høy bør en valpeinnhegning minst være for at en valp opp til 6 måneder ikke kommer seg ut? Dvergpuddel valp. Anonymkode: 786c9...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor høy bør en valpeinnhegning minst være for at en valp opp til 6 måneder ikke kommer seg ut? Dvergpuddel valp. Anonymkode: 786c9...c95 Kommer veldig an på valpen. Min voksne mellompuddel har enda ikke rømt over en kompostgrinn på langs, men jeg vet en del hunder som er mestere i å komme seg ut. Anonymkode: abb72...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 13. juli #3 Del Skrevet 13. juli Ute eller inne? Med eller uten tilsyn? Puddel med forskertrang og alenetid kan bli veldig kreativ. Vi har brukt kompostgrinder både inne og ute. Høyde ca 70 cm. Verken storpuddelen eller mellompuddelen har hoppet over. Selv ikke når naboens katt rusler forbi. Tror rett og slett at de aldri har tenkt på muligheten. Mellompuddelen var derimot rå på å finne steder å krabbe under gjerder eller gjennom de minste gliper når han var valp. Lynkjapp på graving. Som voksen har nysgjerrigheten dempet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor høy bør en valpeinnhegning minst være for at en valp opp til 6 måneder ikke kommer seg ut? Dvergpuddel valp. Anonymkode: 786c9...c95 Jeg sier nei. Alle mine. Inkl voksne går innenfor 90 cm. Selv om de lett hopper over Anonymkode: 8cd1b...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå