AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Del Skrevet 13. juli 2024 Ser folk på kg som skriver at de har årlig dekning på 60-70k for sånn 6000 i året? De fleste forsikringene jeg ser på har maks dekning på 50k i året og koster da opp mot 600 kr i måneden. Ønsker å forsikre en hund på 3 år. Har en senior hund forsikret via Agria. Dekker bare 30k og koster ca. 7000 i året. Det føles knapt verdt det, men det er nok for sent å bytte forsikring i mtp alder. Har folk vært gode på å få gode tilbud ved å samle forsikringer og forsikre fra de var valp, eller har jeg rett og slett gått glipp av noe fundamentalt? Noen som har tips? Anonymkode: f138f...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg har dekning på 60 000 i året hos Agria til min mellompuddel på snart 4. Koster 7000 i året. Hadde blitt en tusenlapp billigere uten livsforsikring. Det er med 10 % NKK rabatt. Har kun hatt bruk for den en gang, men veldig fornøyd med direkteoppgjøret som ble fikset på helg mellom forsikringen og veterinæren. Anonymkode: c90a5...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg har 60 000 i agria. Betaler rundt 500 i mnd til sammen for to hunder. Begge er rasehunder av en veldig frisk rase, og de har vært forsikret fra de var valper. Anonymkode: 3d9bf...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har 60 000 i agria. Betaler rundt 500 i mnd til sammen for to hunder. Begge er rasehunder av en veldig frisk rase, og de har vært forsikret fra de var valper. Anonymkode: 3d9bf...c02 Ja, "hemmeligheten" er vell å ha de forsikret som valp. Tok over begge disse som voksne. 500 i mnd for to er godt under halvparten av hva jeg måtte ha betalt for tilsvarende forsikringer. Anonymkode: f138f...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, "hemmeligheten" er vell å ha de forsikret som valp. Tok over begge disse som voksne. 500 i mnd for to er godt under halvparten av hva jeg måtte ha betalt for tilsvarende forsikringer. Anonymkode: f138f...c48 Ja. Kjøper man voksen hund og de tidligere eierne har hatt forsikring på hunden fra den var valp, er det ofte best å overføre forsikringen istedenfor å skrive ny forsikring. Men så er det jo ikke alle som omplasserer hundene sine, som har hatt forsikring fra de var valp. Rase har også mye å si. Anonymkode: 3d9bf...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå