Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke komme meg videre, vil egentlig bare tilbake til det trygge og gode. Det er forferdelig slitsomt med dating, treffe nye mennesker, bli kjent, alltid være den beste versjonen av seg selv. Jeg orker ikke dette lenger. Begynner å føle meg veldig deprimert. Nei, gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Trodde jeg ville ha noe annet enn han, trodde vi hadde et kjedelig liv, men nå er det akkurat et slikt liv jeg vil ha. Er så lei av å føle meg alene, alle venninner har mann og barn eller funnet nye kjærester. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, men føler jeg har gjort den største tabben i mitt liv. Og ja, vi har barn, som han er en veldig god pappa for. Han har heller ikke kommet seg videre. Vi sitter i hvert vårt hus 100 meter fra hverandre og er ulykkelige. 

Anonymkode: 47539...0f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ingen av dere er videre og har det vondt, hva hindrer deg i å løpe de 100 metrene bort og prøve å fikse det? 

Anonymkode: d236c...18a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis ingen av dere er videre og har det vondt, hva hindrer deg i å løpe de 100 metrene bort og prøve å fikse det? 

Jeg vet ikke. Er vel at vi har brutt opp familien og barna har blitt vant med den nye situasjonen. Vi er vel begge livredde for å ta det opp og forsøke igjen… for tenk om det ikke skulle gå.. det er en katastrofe 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke. Er vel at vi har brutt opp familien og barna har blitt vant med den nye situasjonen. Vi er vel begge livredde for å ta det opp og forsøke igjen… for tenk om det ikke skulle gå.. det er en katastrofe 

For at et forhold som har vært brutt opp skal fungere igjen, må en fikse grunnen til at det ble slutt, fra begges side, ellers vil det bare gjenta seg ja.. så om dere begge er bevisst, har lært noe av tiden fra hverandre, vil prøve igjen, hva om det går og det blir dere for alltid?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg klarer ikke komme meg videre, vil egentlig bare tilbake til det trygge og gode. Det er forferdelig slitsomt med dating, treffe nye mennesker, bli kjent, alltid være den beste versjonen av seg selv. Jeg orker ikke dette lenger. Begynner å føle meg veldig deprimert. Nei, gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Trodde jeg ville ha noe annet enn han, trodde vi hadde et kjedelig liv, men nå er det akkurat et slikt liv jeg vil ha. Er så lei av å føle meg alene, alle venninner har mann og barn eller funnet nye kjærester. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, men føler jeg har gjort den største tabben i mitt liv. Og ja, vi har barn, som han er en veldig god pappa for. Han har heller ikke kommet seg videre. Vi sitter i hvert vårt hus 100 meter fra hverandre og er ulykkelige. 

Jeg har det likt som deg 3 år etter. Problemet mitt er bare at han har det ikke miserabelt, han lever nå sitt beste liv med ny dame, noe som nesten gjør det enda verre. Jeg lengter bare tilbake til det trygge og gode, og føler meg som en verdiløs versjon av meg selv. Og han blomstrer som bare det. 😭 Fint at han er lykkelig altså, men skulle ønske det var med meg. 

Men om dere,  TS, er ulykkelige på hver deres tue, er det jo tåpelig å ikke prove igjen? Jeg skulle gitt hva som helst for å få prøvd igjen, og vist han at vi kunne klart det om ikke jeg hadde vært så utakknemlig tomsing😭😭😭

Anonymkode: feada...b13

Skrevet

Dere rosemaler forholdet med eksen. Det er en grunn til at det er over. Tving deg selv til å skrive ned alt negative med han. Skjenn på det, husk det. Nyt selvstendigheten sier nå jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (13 minutter siden):

Dere rosemaler forholdet med eksen. Det er en grunn til at det er over. Tving deg selv til å skrive ned alt negative med han. Skjenn på det, husk det. Nyt selvstendigheten sier nå jeg. 

Av og til må en være litt alene før å finne ut av livet. Så det er ikke alltid negativt at det ble slutt. Vis en alltid være perfekt så vil det alltid være mange som vil skrive om eksene sine her.

Anonymkode: d2302...2d8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...