Gå til innhold

Forvente at en kjæreste er enig i det meste jeg sier?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjøreste, eller eks vil ikke godta at han skal være enig i det meste jeg sier. Han er sta,han liker vite best ( små ting som hvilken vei vi skal gjøre, hvor det er best handle osv). Jeg takler ikke det. Jeg føler meg overkjørt. Jeg ønsker en mann som skal være enig i det jeg sier. En rolig mer type tøffelhelt mann. Hvor finner jeg en slik mann?😅

Jeg gjorde det slutt med typen i dag. Jeg liker ha ting på min måte. Heller single enn å være uenig med en partner. Trist da han var veldig snill og engasjert i mitt og barnas liv,men...

Dere med kjærester. Diskuterer dere ? Er dere alltid enig med hverandre?

Tøffelhelt jeg trenger🙊

Anonymkode: 6b7bb...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig så kan jeg ikke se for meg noe mer uattraktivt, enn en tøffel. Jeg er veldig glad for at samboeren min er uenig med meg, og at vi kan diskutere og lære av hverandre. Dessuten får det meg til å føle meg trygg på at han vil stå opp for meg, i situasjoner hvor det kanskje behøves. Jeg har en følelse av at en tøffel bak husets fire vegger, mest sannsynlig ikke tør å stå opp mot urettferdig behandling utenfor hjemmet. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
Queen19 skrev (Akkurat nå):

Helt ærlig så kan jeg ikke se for meg noe mer uattraktivt, enn en tøffel. Jeg er veldig glad for at samboeren min er uenig med meg, og at vi kan diskutere og lære av hverandre. Dessuten får det meg til å føle meg trygg på at han vil stå opp for meg, i situasjoner hvor det kanskje behøves. Jeg har en følelse av at en tøffel bak husets fire vegger, mest sannsynlig ikke tør å stå opp mot urettferdig behandling utenfor hjemmet. 

Jeg vil ha en tøffelhelt..

Jeg kjenner 2 damer som har gode forhold med mennene sine over årrekke nå. "Happy wife. Happy wife".

Mennene føyer seg etter damene der,noe jeg også vil han.

Min kjæreste eller eks i dag da er rolig,men har sin stahet og det takler jeg ikke. Jeg vil bare ha en som lar meg bestemme alt.

Mulig det kommer av ekstreme psykisk voldelige tidligere forhold der jeg ble mye utnyttet, nå er jeg blitt knall hard der,skal aldri la meg utnytte så er blitt veldig bestemt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal gå til behandling og jobbe med dette før du går inn i et nytt forhold.

Anonymkode: 30568...a57

• Liker 24
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri ha hatt en tøffelhelt. Svake menn som ikke er i stand til å beskytte meg om noe skjer. Nei takk. 

Anonymkode: d188b...19d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil ha en tøffelhelt..

Jeg kjenner 2 damer som har gode forhold med mennene sine over årrekke nå. "Happy wife. Happy wife".

Mennene føyer seg etter damene der,noe jeg også vil han.

Min kjæreste eller eks i dag da er rolig,men har sin stahet og det takler jeg ikke. Jeg vil bare ha en som lar meg bestemme alt.

Mulig det kommer av ekstreme psykisk voldelige tidligere forhold der jeg ble mye utnyttet, nå er jeg blitt knall hard der,skal aldri la meg utnytte så er blitt veldig bestemt.

TS

Trist at du har blitt utsatt for psykisk vold, men det unnskylder ikke at du vil fullstendig overkjøre en fremtidig partner. Da bør du heller jobbe med problemene dine, og gjøre deg klar for et balansert forhold, hvor begge parter føler seg sett og hørt. Og happy wife, happy life har jeg faktisk ingen tro på. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kunne aldri ha hatt en tøffelhelt. Svake menn som ikke er i stand til å beskytte meg om noe skjer. Nei takk. 

Anonymkode: d188b...19d

Han beskyttet meg som en vegg. Var med meg i terapi, tatt meg i forsvar mot andre+++++.

Men har sine meninger og er sta ,jeg vil ha en som jeg kan føle meg trygg på er enig med MEG alltid.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei fysj, lite som er så usexy som ein mann utan eigne meiningar.

Eg og mannen er einige i dei viktige tinga, har like kjerne verdiar kan du sei. Og vi evnar å diskutere ting vi ikkje er einige i, av og til får han viljen sin, av og til eg og nokre gongar passar der best med eit kompromiss.

Anonymkode: b86c3...c49

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min kjøreste, eller eks vil ikke godta at han skal være enig i det meste jeg sier. Han er sta,han liker vite best ( små ting som hvilken vei vi skal gjøre, hvor det er best handle osv). Jeg takler ikke det. Jeg føler meg overkjørt. Jeg ønsker en mann som skal være enig i det jeg sier. En rolig mer type tøffelhelt mann. Hvor finner jeg en slik mann?😅

Jeg gjorde det slutt med typen i dag. Jeg liker ha ting på min måte. Heller single enn å være uenig med en partner. Trist da han var veldig snill og engasjert i mitt og barnas liv,men...

Dere med kjærester. Diskuterer dere ? Er dere alltid enig med hverandre?

Tøffelhelt jeg trenger🙊

En sånn hadde jeg aldri orket, en som alltid var enig med meg. Jeg har ikke alle løsninger og min måte er ikke alltid riktig. Tenk så kjedelig liv om man alltid skal være enig med hverandre.

Jeg trenger en som min samboer, en som er uenig og ikke er redd for å vise det. 

Anonymkode: 6e292...ac2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

0/10 😴

Anonymkode: 683cf...8a1

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Queen19 skrev (1 minutt siden):

Trist at du har blitt utsatt for psykisk vold, men det unnskylder ikke at du vil fullstendig overkjøre en fremtidig partner. Da bør du heller jobbe med problemene dine, og gjøre deg klar for et balansert forhold, hvor begge parter føler seg sett og hørt. Og happy wife, happy life har jeg faktisk ingen tro på. 

Men de forholdene varer jo?

Kjenner nok av dem der begge parter er sta og egenrådige= krangler. En mann som stort sett er enig med damen slipper krangel...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig for din del at dette er trolling.

Hvis ikke, hold deg langt unna menn 

Anonymkode: e27ca...eb1

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En sånn hadde jeg aldri orket, en som alltid var enig med meg. Jeg har ikke alle løsninger og min måte er ikke alltid riktig. Tenk så kjedelig liv om man alltid skal være enig med hverandre.

Jeg trenger en som min samboer, en som er uenig og ikke er redd for å vise det. 

Anonymkode: 6e292...ac2

Hvordan viser han det? Blir han irritert og sta hvis du sier du har RETT? Og det takler du? Ikke jeg...

TS

Skrevet

Hva drikker du i kveld?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig for din del at dette er trolling.

Hvis ikke, hold deg langt unna menn 

Anonymkode: e27ca...eb1

Ja vurderer dette. Har både hus,hytte,barn,bil alt. Trenger ikke mann. Litt ensomt,men...

TS

Skrevet

Men de forholdene varer jo?

Kjenner nok av dem der begge parter er sta og egenrådige= krangler. En mann som stort sett er enig med damen slipper krangel...

TS

Om man krangler på riktig måte, så er det sunt og konstruktivt for forholdet, par som kan krangle med god kommunikasjon, har bedre sjanser for å vare lenger. Og forholdene du sikter til, består av at minst en av partnerne i forholdet, er ekstremt ulykkelig, i stillhet. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

0/10

Anonymkode: 8cd12...ace

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Hva drikker du i kveld?

Cola. Drikker ikke alkohol. Og litt lei meg da for at jeg er blitt singel,men men..

Ts

Skrevet

Du velger jo en partner som du har hovedelementer til felles med (f.eks. livssyn, politisk ståsted, musikksmak, humor osv.), men partneren er likevell et individ med egne tanker og meninger. Vil du ha en kompis som jatter med og er enig i alt du sier uansett tema burde du heller satse på en katt hjemme..

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aktiviserer ikke foreldre ungene sine lenger???

Anonymkode: 71ecd...609

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...