AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 De sier en gang utro, alltid utro, men lurer på om det er noen som har opplevd det motsatte? Har du vært utro en gang og oppdaget at det var helt feil? Så feil at du aldri gjorde det igjen? Anonymkode: e9fa4...fbe
strawberry88 Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 En gang, aldri mer! En av de værste følelsene evver! Så på meg stemmer det ikke 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De sier en gang utro, alltid utro, men lurer på om det er noen som har opplevd det motsatte? Har du vært utro en gang og oppdaget at det var helt feil? Så feil at du aldri gjorde det igjen? Anonymkode: e9fa4...fbe Det betyr vel mer at om du har vært utro én gang så er du en som har vært utro. Liksom er man alkoholiker, så er man det. Anonymkode: 72452...71d 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 Det der er pisspreik, man kan ikke dømme alle likt. Dog avhenger det nok VELDIG på hvordan utroskapet ble utført. Er det planlagt og gjennomtenkt eller det kanskje kommer som resultat av en bytur hvor man har mistet fornuften ettersom alkoholen har kommet inn. Alle kan vi være uheldig, noen mener jo at utroskap ikke er så stort tillitsbrudd og noe man raskt burde kunne komme over. Jeg for mitt vedkommende fikk telefon (noen år tilbake) om at samboer hadde gjort diverse stunt på jentetur (utlandet). Det hun ikke visste var at ene venninnen hennes informerte meg om ALT. Hun ble møtt til endret lås, alle hennes ting hadde jeg pakket og kjørt opp til hennes foreldre. For meg var det helt uaktuelt, hun var sammen med to helt ukjente typer i utlandet, uten kondom. ALDRI om jeg vill godtatt/akseptert noe sllikt. Anonymkode: 553df...1d4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #6 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De sier en gang utro, alltid utro, men lurer på om det er noen som har opplevd det motsatte? Har du vært utro en gang og oppdaget at det var helt feil? Så feil at du aldri gjorde det igjen? Anonymkode: e9fa4...fbe Så enkle er heldigvis ikke folk. Men måten folk løser "problemer" på kan ofte si noe om hvordan de løser et "problem" senere, dersom de ikke tydelig har tatt et oppgjør med sine reaksjonsmønstet. Anonymkode: c28f6...9c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #7 Skrevet 13. juli 2024 For meg var utroskap min vei ut av et dårlig ekteskap. Eneste måten han ville ha sluppet meg ut. Det betyr ikke at jeg ville vært utro mot min nye samboer. Anonymkode: f8db8...290 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #8 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De sier en gang utro, alltid utro, men lurer på om det er noen som har opplevd det motsatte? Har du vært utro en gang og oppdaget at det var helt feil? Så feil at du aldri gjorde det igjen? Anonymkode: e9fa4...fbe Nei.. En gang utro, alltid utro vil jeg si ikke stemmer. Man kan gjøre én feil, lære av den og aldri gjøre den igjen. Jeg tenker mye her er avhengig av årsaken til utroskapen. For noen så gjelder det nok, men absolutt ikke for alle. Anonymkode: c2d9c...01f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #9 Skrevet 13. juli 2024 strawberry88 skrev (1 time siden): En gang, aldri mer! En av de værste følelsene evver! Så på meg stemmer det ikke Samme her. Aldri skjedd igjen og kommer aldri til å gjøre. Anonymkode: 78d5d...878 5
Mayer Skrevet 13. juli 2024 #10 Skrevet 13. juli 2024 (endret) Det er nok veldig forskjellig, du må se det i kontekst med hvordan personen er "skrudd sammen" ellers, ikke bare utroskapen i seg selv, for å vurdere denne risikoen. Er personen selvsentrert/player/narsissistisk, vil det med stor sannsynlighet gjenta seg. En person som ikke er disse tingene kan også være utro, men da er sjansen for gjentakelse mye mindre. Noen gjør det én gang og aldri mer Endret 13. juli 2024 av Mayer 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #11 Skrevet 13. juli 2024 Man skal selvsagt aldri stole på en utro person. Verken som partner eller venn. Dump for alltid. Jeg kaster alle venner som innrømmer de er utro. Ingenting å samle på. Søppel. Anonymkode: 7d310...a88 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #12 Skrevet 13. juli 2024 EN GANG UTRO ALTTID UTRO JA! Anonymkode: a7561...d80 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #13 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De sier en gang utro, alltid utro, men lurer på om det er noen som har opplevd det motsatte? Har du vært utro en gang og oppdaget at det var helt feil? Så feil at du aldri gjorde det igjen? Anonymkode: e9fa4...fbe Ja, det har jeg. Var utro i et forhold da jeg var ganske ung, og da lærte jeg at det ikke nytter å juge til seg selv om følelser. Aldri gjort det igjen. Men det finnes selvfølgelig ingen fasit på dette. Noen er notorisk utro, spenningssøkere av natur, andre er aldri utro, noen er utro i ett forhold men ikke det neste... mennesker kommer i alle varianter. Men skulle jeg blitt sammen med en person som jeg visste hadde vært utro i et tidligere forhold ville jeg gjerne hørt hva vedkommende tenkte om det nå. Anonymkode: 382b6...574
Martelè Skrevet 13. juli 2024 #14 Skrevet 13. juli 2024 Nei det vil jeg ikke si. De fleste mennesker kan ha et vendepunkt. Spørsmålet er heller om jeg er villig til å ta risikoen ved å gi en ny sjanse. Dessverre er svaret til det, nei.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #15 Skrevet 13. juli 2024 For menn er det ikke det, men kvinner som er utro har langt lavere terskel for å gjøre det igjen. De har mindre å tape, og kan enklere bytte ut mannen. Anonymkode: 59f30...7db
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #16 Skrevet 13. juli 2024 Jeg drakk veldig mye som yngre, og var utro maange ganger mot forskjellige kjærester. Etter jeg fant mannen min har jeg ikke vært utro og sluttet å drikke så ofte. Har blitt møkings par ganger i forholdet, men ikke vært utro. Var nok utro pga. jeg innerst inne ikke var helt inni de tidligere forholdene, og det er forferdelig mot exene, men det er sannheten. Er veldig takknemlig for at jeg har endret meg, var ung og dum. Anonymkode: 2f0cc...f6c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #17 Skrevet 14. juli 2024 Jeg var utro en gang for 20 år siden, og aldri mer. Høres kanskje litt bakvendt ut, men jeg var utro fordi min første kjæreste ville ut og oppførte seg fælt mot meg, men ikke ville ha skylda for å gå. Da jeg var utro, fikk hun en "grunn" til å gå. Anonymkode: 1137a...925
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #18 Skrevet 14. juli 2024 Selv brukte jeg 2 år minst, på å forstå hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde og gjorde noe jeg moralsk ikke sto inne for, og ikke minst forstå meg selv og min egen reaksjonsmåte i ulike situasjoner. Jeg er feks lite fristet til å være utro hvis jeg bare får tilbud av en attraktiv person, ofte er jeg ikke tiltrukket tilbake og om så er så kjenner jeg vanligvis sterk lojalitet. Jeg kjenner mer på det når det er en dårlig periode/konflikt med kjæresten, men det er mer en observasjon; åja, så kolleger virker mer attraktive når det er konflikter med kjæresten, interessant. Jeg vet hele tida hva jeg føler og hvorfor, og er ikke naiv. Jeg gjør heller ingen dumme ting, som å drikke mye alkohol eller ha nære vennskap med single menn. Jeg er blitt "vanskelig" å få utro. Anonymkode: 1137a...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå