Gå til innhold

Noen som kjenner at det river i hjerteroten her inne?

Hoia

Anbefalte innlegg

Det forstår jeg!

Det er mange som skriver om andre i en veldig fiendtlig retning, og skvettne sjeler orker kanskje ikke å ta alt innover seg????? Det blir kanskje litt FOR fiendtlig???

Kanskje står hensynet til å jekke visse medfødte tilstander i konflikt med de som blir ufrivillige ofre for det? Ja, du har oppnådd mye som veldig mange ikke har oppnådd!!!! Om og om igjen????

Resilens er ikke jevnt fordelt ved fødselen.

Men kanskje alle disse som blir disser her, skal vite at det er enkelte grupper som kanskje ikke føler så mye her inne, tenker kun strategi eget liv, i en liten vinkelretning, fordi de er født sånn.

Kanskje har de samme støttekommentarer år ut og år inn, de jobber psykisk med seg selv, for å tåle motstand på en mer konstruktiv måte, for å styrke seg selv, ikke la seg påvirke av sånne kommentarer?????.

De aller fleste viker jo bort fra så mye fiendtlighet, men noen jobber med seg selv på denne måten, for å mestre mer, tåle mer og føle mer?

En må aldri la andre definere seg uansett hva. En ser kanskje ikke skyggesidene til disse som blir jekker her inne. Så ikke sitte for deg selv og bli slått i bakken av kommentarer her. Det fleste de disser er vanlige greier det er mange av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er denne jekkingen det nevnes her?

Anonymkode: f7964...c54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (2 timer siden):

Kanskje står hensynet til å jekke visse medfødte tilstander i konflikt med de som blir ufrivillige ofre for det? Ja, du har oppnådd mye som veldig mange ikke har oppnådd!!!! Om og om igjen????

Jeg forstår ikke hva du mener her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke hva du mener her. 

Gjør du ikke???? Når noen for eksempel skriver nedlatende om noen som er uføretrygdede, noe veldig mange mennesker i Norge er. Eller lignende greier (der antallet utsagnet berører faktisk står i kontrast til reaksjonen, eller ikke-reaksjonen, som om det er noe almenngyldig, felles for det å være uføretrygdet). I disse tilfellene har jeg observert at det er en del støtteargumenter for den som faktisk ytrer dette, i en situasjon der de fleste ville reagert på at det var en søk vridning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler å skiver når man er nykter.

Anonymkode: ca3c2...f91

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var med deg t.o.m første avsnitt, for ja, det skrives og svares mye dritt i disse trådene her inne. Men så falt jeg av lasset🤔

Anonymkode: 88e0d...535

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du google translate fra et annet språk? Har aldri helt forstått setningsoppbyggingen din. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke sikkert alt det provoserende som skrives er en ekte mening. Noen lever av å få reaksjoner. Så siden dette er et anonymt forum, mange misbruker det, så må vi nok ta alt med en klype salt. 

Men jeg lar det gå innpå, å har blitt forbannet mange ganger.

Anonymkode: 5c9c5...80f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke bæret jeg heller av hva ts skriver.

Anonymkode: 12927...9e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt i ubalanse om dagen TS? Ikke vondt ment men her virker det som du trenger å skru av internett og gjerne ta deg en lang tur i skogen. Evt mindfullness. Ikke bra å tenke så mye at man får krøll på tankene 😅 Pust!! Inn og ut rolig fem ganger og tenk på hva som gjør det glad 

Anonymkode: 13e2b...66e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har slutta og la meg sjokkere av folk her inne, jeg bare jatter med og er like useriøs. 

Anonymkode: 2cde7...0a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...