Gå til innhold

Beste nettapotek

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om dette er riktig forum? Men jeg er ute etter anbefalinger om nettapotek som er raske og serviceminded.

Jeg er avhengig av å få levert medisinene til nærmeste postkontor, og nå det siste halvåret har jeg prøvd både Apotek 1 og Vitus apotek, men enten har jeg hatt uflaks eller så er det bare dårlig service. Det tar mellom 1 - 3 uker før medisinene kommer frem (jeg bor i Sør-Norge). Når jeg etterspør hva som har skjedd, så har jeg fått beklagelse om at de har glemt å sende/er feilsendt og ditt og datt. 

Hvilke apotek som leverer med posten (henting på postkontoret), har dere best erfaring med?

Anonymkode: a2315...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har brukt farmasiet.no ofte. Noen ganger er de raske andre ganger tar det lengre tid, men kundeservice der er bra. 
Bestilte nettopp noe reseptfritt fra Apomed.no Det sparte jeg kr. 60 på i forhold til Farmasiet. I tillegg måtte jeg betale frakt til Apomed, mens Farmasiet skrøt av gratis frakt. 

Anonymkode: c6d9a...8cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotera er kjappest. Farmasiet ganske kjappe de og. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilket nettapotek er generelt billigst og kan man få utlevert medisiner man har på digital resept?

Anonymkode: 8f0f1...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestiller bare fra farmasiet. Nå velger jeg levering på døra, med porterbuddy, og da kommer det dagen etter, eller bestiller jeg på morgningen, kan jeg få det samme dag.

Anonymkode: c56f3...e7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huskar eg handla på Boots.no og det var ikkje mange dagane før eg hadde det. Med24 er også kjappe. 3 dagar meiner eg frå bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvilket nettapotek er generelt billigst og kan man få utlevert medisiner man har på digital resept?

Alle reseptbelagte medisiner har faste priser. 

Farmasiet.no har jeg kun gode erfaringer med. Går veldig raskt her.!

Anonymkode: 363fa...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 19.59):

Vet ikke om dette er riktig forum? Men jeg er ute etter anbefalinger om nettapotek som er raske og serviceminded.

Jeg er avhengig av å få levert medisinene til nærmeste postkontor, og nå det siste halvåret har jeg prøvd både Apotek 1 og Vitus apotek, men enten har jeg hatt uflaks eller så er det bare dårlig service. Det tar mellom 1 - 3 uker før medisinene kommer frem (jeg bor i Sør-Norge). Når jeg etterspør hva som har skjedd, så har jeg fått beklagelse om at de har glemt å sende/er feilsendt og ditt og datt. 

Hvilke apotek som leverer med posten (henting på postkontoret), har dere best erfaring med?

Apotera. De sender raskt. 

Har også brukt Farmasiet, men de har ikke Klarna som betalingsalternativ tror jeg. Det har Apotera 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Man må google den varen man vil ha, reseptmidler koster som regel det samme uansett hvilket apotek man velger.

Anonymkode: fc879...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg bestiller bare fra farmasiet. Nå velger jeg levering på døra, med porterbuddy, og da kommer det dagen etter, eller bestiller jeg på morgningen, kan jeg få det samme dag.

Anonymkode: c56f3...e7f

Dessverre leverer ikke Porterbuddy her jeg bor.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dessverre leverer ikke Porterbuddy her jeg bor.

TS

Her leverere farmasiet meed postnord (til butikk). Da er pakken her neste virkedag.

Anonymkode: 363fa...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har prøvd forskjellige men kommer alltid tilbake til Farmasiet. I kombinasjonen utvalg, pris og hvor raskt man får pakken, vinner de stortsett. Det er noen varer som ikke finnes i farmasiet, og av og til noen varer mye billigere på f.eks. med24 eller apotera eller apotekfordeg, men som sagt, ingen kan egentlig måle seg med Farmasiet på helhet. Og jeg som bor i Asker, varene fra Farmasiet får jeg samme dag hvis jeg bestiller på morgen, og neste dag hvis jeg bestiller på kvelden, også inkludert lørdager og søndager. Det er ingen andre som klarer. 

Anonymkode: 1bafd...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har prøvd forskjellige men kommer alltid tilbake til Farmasiet. I kombinasjonen utvalg, pris og hvor raskt man får pakken, vinner de stortsett. Det er noen varer som ikke finnes i farmasiet, og av og til noen varer mye billigere på f.eks. med24 eller apotera eller apotekfordeg, men som sagt, ingen kan egentlig måle seg med Farmasiet på helhet. Og jeg som bor i Asker, varene fra Farmasiet får jeg samme dag hvis jeg bestiller på morgen, og neste dag hvis jeg bestiller på kvelden, også inkludert lørdager og søndager. Det er ingen andre som klarer. 

Anonymkode: 1bafd...666

Men dagen etter er det vel ikke Posten eller Post Nord som leverer? Jeg har prøvd Farmasiet 2 ganger men det er en stund siden. Synes ikke leveringen var spesielt rask egentlig.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...