Gjest !BettyBoob! Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hva er deres fordommer ovenfor folk som bor på tettsteder, i småbyer eller på bygda? Jeg kan jo starte med å ramse opp noen av mine. @ De drikker 96% sprit på fester og på vorspiel. @ De er rasister. @ De tror at folk flest i storbyene har HIV/AIDS. @ En med svart hår og brune øyne er en muslim, uansett. @ De fester til vazelina billopphøggers musikk. @ Det er veldig mange alene-mødre der. @ Damene der har ofte barn med 3 forskjellige menn. @ Mange av dem har alkoholproblemer. @ De puler i grøftekanten. @ "Alle" er i slekt. @ Mange av dem skriver på KG. @ De er stort sett mer utro enn byfolk. @ Bryr seg ikke så mye om hvordan de ser ut. Noe jeg har glemt? Er dette egentlig fordommer, eller har jeg rett og slett rett? Endret 16. februar 2006 av !BettyBoob!
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Selv om jeg bor 10 min fra byen er det et par åkere og kuer her ute. Har vært på vorspiel hos en person herfra én gang, og det ble første og siste! harry, stygg, grusom musikksmak (e ooooore) masse heimkok og alt du nevner egentlig. Er det rart jeg rømmer til byen hver dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå