AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Er det vanlig å være redd for at man har latt "det beste man kan få" glippe etter et brudd? Anonymkode: 5ca0d...82e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 Det kommer an på bruddet, ble du behandlet dårlig? Hadde dere det kjipt sammen den siste tida? Eller var det noe du gjorde som forårsaket bruddet? Tror den siste er vanskeligst og skaper den typ refleksjon Anonymkode: cf65b...7ac
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 Jeg har aldri tenkt tanken i alle fall. Men hadde nok tenkt (og visst) det om mannen dumpet meg. Finner aldri noen som er mer perfekt for meg enn han Anonymkode: 06df9...fb4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 Du har for høye tanker om eksen din. Det finnes mange bra mennesker der ute. Når du finner kjærligheten så er nok eksen glemt ❤️ Anonymkode: d0386...35a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er det vanlig å være redd for at man har latt "det beste man kan få" glippe etter et brudd? Anonymkode: 5ca0d...82e Tenkte det sist jeg ble single, at jeg aldri finner en som han igjen. Jeg kikket litt etter nesten et år alene og selv da sammenlignet jeg alle med han. Han sleit med psyken, så det var årsaken til brudd. Jeg kunne ikke være sammen med han så lenge han hadde slike utfordringer. Samtidig følte jeg at om han ble friskere så kunne vi være perfekt for hverandre. Så var jeg single et år til uten så mye som en date med noen andre. Det ble oss igjen tilslutt. Det ble akkurat så bra som jeg trodde var mulig, etter at han ble frisk. Anonymkode: ec0e0...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #6 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det kommer an på bruddet, ble du behandlet dårlig? Hadde dere det kjipt sammen den siste tida? Eller var det noe du gjorde som forårsaket bruddet? Tror den siste er vanskeligst og skaper den typ refleksjon Anonymkode: cf65b...7ac Hos meg var det nok jeg som forårsaket det mest, jeg ble sliten og lei, og tenkte jeg ville ha det bedre alene. Så jeg behandlet han dårlig på slutten. Angrer, for nå kjenner jeg hvor mye jeg savner han, og det er jo mye min feil. Han hadde selvsagt sine feil og mangler han også, men kjenner på at vi kunne fått det til om jeg hadde klart å holde humøret, men jeg ble deprimert de siste årene uten at jeg fikk hjelp, og da ble det som det ble😔 Men han er fortsatt drømmemannen min, og jeg har ikke lyst på noen andre. Anonymkode: 31330...e30
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #7 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenkte det sist jeg ble single, at jeg aldri finner en som han igjen. Jeg kikket litt etter nesten et år alene og selv da sammenlignet jeg alle med han. Han sleit med psyken, så det var årsaken til brudd. Jeg kunne ikke være sammen med han så lenge han hadde slike utfordringer. Samtidig følte jeg at om han ble friskere så kunne vi være perfekt for hverandre. Så var jeg single et år til uten så mye som en date med noen andre. Det ble oss igjen tilslutt. Det ble akkurat så bra som jeg trodde var mulig, etter at han ble frisk. Anonymkode: ec0e0...b7c Slike historier er så fine 😍 av og til trenger man bare å vokse litt og jobbe med egne problemer før man er klar for en seriøs relasjon. Anonymkode: cf65b...7ac
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #8 Skrevet 13. juli 2024 ja, jeg tror det normalt at den tanken streifer. Man vet jo ikke hvordan framtiden blir. Anonymkode: 82c52...109
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #9 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hos meg var det nok jeg som forårsaket det mest, jeg ble sliten og lei, og tenkte jeg ville ha det bedre alene. Så jeg behandlet han dårlig på slutten. Angrer, for nå kjenner jeg hvor mye jeg savner han, og det er jo mye min feil. Han hadde selvsagt sine feil og mangler han også, men kjenner på at vi kunne fått det til om jeg hadde klart å holde humøret, men jeg ble deprimert de siste årene uten at jeg fikk hjelp, og da ble det som det ble😔 Men han er fortsatt drømmemannen min, og jeg har ikke lyst på noen andre. Anonymkode: 31330...e30 Hva med å fokusere på depresjonen først også eventuelt om du fortsatt savner han like mye etter det kan du prøve å kommunisere at du har blitt bedre og hva som kan bli bedre i forholdet og ta det derifra? Anonymkode: cf65b...7ac
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #10 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Slike historier er så fine 😍 av og til trenger man bare å vokse litt og jobbe med egne problemer før man er klar for en seriøs relasjon. Anonymkode: cf65b...7ac Her var det diagnosene hans som stoppet opp. Jeg er veldig glad han innså det selv og fant veien gjennom problemene sine selv. Vi var gode venner underveis, klarte aldri å slutte å se ekstra på han når vi møttes. Hadde vært sammen i 2 år og hadde et lite barn sammen. Det var virkelig det beste som kunne skjedd at han ble så frisk. Nå har jeg drømmemann Anonymkode: ec0e0...b7c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #11 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med å fokusere på depresjonen først også eventuelt om du fortsatt savner han like mye etter det kan du prøve å kommunisere at du har blitt bedre og hva som kan bli bedre i forholdet og ta det derifra? Anonymkode: cf65b...7ac Den er bedret, så er ikke deprimert lenger. Men savner han voldsomt, og kjenner at jeg kastet vekk drømmelivet mitt fordi jeg trodde jeg ikke elsket han lenger, når jeg egentlig var deprimert uten å forstå det. Han har gått videre, så han får jeg aldri tilbake igjen. Anonymkode: 31330...e30
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #12 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er bedret, så er ikke deprimert lenger. Men savner han voldsomt, og kjenner at jeg kastet vekk drømmelivet mitt fordi jeg trodde jeg ikke elsket han lenger, når jeg egentlig var deprimert uten å forstå det. Han har gått videre, så han får jeg aldri tilbake igjen. Anonymkode: 31330...e30 Det kommer vel an på hvor langt han har gått videre. Jeg har en eks jeg savner og vi hadde det veldig fint i lag men var dårlig timing den tid. Jeg har gått litt videre men er veldig tilbakeholden på grunn av savnet etter eksen Anonymkode: 1f485...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå