Gå til innhold

Hvordan si til en sexpartner at man har mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jeg treffer litt som har invitert meg til å se han i kveld og det er kun for sex. Har lyst til å møte han men jeg har mensen og synes det er vanskelig å vite hvordan jeg bør si dette uten at det virker ekkelt.  Mulig han vil se meg uansett, og at vi gjør alt annet enn vaginalt samleie. Men bør jo si i fra på forhånd. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: c679d...e52

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du har mensen, hvem vet kanskje han er en av di som liker å kjøre brannbil 

Anonymkode: 1120d...e74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du sier «jeg har mensen i dag»

Anonymkode: 0a9c5...7a7

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Liker ikke å bruke ordet mensen...vil gjerne pakke det litt inn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare si at du har mensen, hvem vet kanskje han er en av di som liker å kjøre brannbil 

Anonymkode: 1120d...e74

Hvorfor fortsetter man å bruke et så stygt uttrykk om samleie ved menstruasjon. 
jeg får mine beste orgasmer under menstruasjon, puslingmenn som ikke tåler litt gris får seile sin egen sjø.

Anonymkode: 8f61f...8c1

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men altså, hvis du er voksen nok til å ha sex, så er du voksen nok til å bruke ordet mensen. Eventuelt så sier du; jeg har tante rød på besøk (fjortis) liker du å kjøre brannbil? (kanskje vulgært). 

• Liker 25
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da bruker du den røde blod dråpe emoji

Anonymkode: 6bb2d...532

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tante rød er på besøk denne uken. Du er også hjertelig velkommen. 

Anonymkode: 102c5...801

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

"No boom-boom today, I have mensy sexy" 

Anonymkode: c767f...db2

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har en jeg treffer litt som har invitert meg til å se han i kveld og det er kun for sex. Har lyst til å møte han men jeg har mensen og synes det er vanskelig å vite hvordan jeg bør si dette uten at det virker ekkelt.  Mulig han vil se meg uansett, og at vi gjør alt annet enn vaginalt samleie. Men bør jo si i fra på forhånd. Hva hadde dere gjort?

Si det som det er! Man kan ha sex selv om du har mensen, men hvis dere ikke vil det, kan dere gjøre andre ting og likevel ha en hyggelig intim kveld sammen👍

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Altså, hæ?

50% av kvinner mellom 12 og ett eller annet har mensen hver måned. Milliarder av mennesker. 

Og så er det feil å si det? 

Anonymkode: d29b5...adf

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn vikar. 

Anonymkode: 08b6b...9f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du 14?

Anonymkode: 274a8...9a9

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du så umoden bør du avstå fra sex også. Før man har sex med et menneske må man lære seg å kommunisere.

Anonymkode: 193f3...450

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres veldig ung/umoden ut. Er ikke noe negativt med det altså, mem om du synes det er flaut, ekkelt o.l. å si at jeg har mensen. Så burde du la være å gjøre voksen aktiviteter som sex er. 

Anonymkode: c3241...207

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi. Du høres ikke moden nok ut til å ha sex i det hele tatt.

Dersom mensen er ekkelt og skummelt å snakke om, hva gjør du hvis dere skal prøve analsex med alle uhell det kunne medføre? 

Ville du dødd om du fikk mensen under sex? 

Det høres ut som du bør ta et skritt tilbake og bli kjent med kroppens funksjoner, deg selv og hele konseptet med samleie om igjen.. 

Alle vi andre ville ha sagt " jeg har mensen, men er gira på p henge og evt gjøre andre ting enn penis i vagina. Noen ville også åpnet for penis i vagina, da mange synes dette er bedre under menstruasjon enn ellers😅

Enkelt og greit.

Anonymkode: 930ab...c3b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

«Jeg har mensen.»

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeez.. 

Anonymkode: 9a1ed...66a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også si noe sånt som "jeg har uka mi nå så er ikke så gira på å få ting opp der i dag, men er åpen for andre ting 😊 Jeg har god fantasi 😎 Om du fortsatt vil?"

Anonymkode: 5c625...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...