AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Min kjæreste har flere jentevenner, sier ikke det er negativt på noen måter og er for jentevenner- men blir lett sjalu. Han har ei som har irritert meg grønn fra dag 1. Hun har gitt han spesielt mye oppmerksomhet, snakker mye om han til meg, har sagt til han at hun ville prøvd seg om han var singel og de har vært på do sammen på fest. Hun har kjæreste og brånekter noe som har skjedd. De sier det kun er vennskap. Har sagt ifra jeg har dårlig følelse på hun, men har går i forsvar. Blir så irritert når jeg ser han liker bilder av ho på insta, men må bare holde det for meg selv. Er jo helt lov like bilder av venner. Bare irriterer meg at han «mater» det sånn med å like osv. Er det teit av meg føle på det? Han har også en annen ei som det plager meg bare at hun sender speilbilde av seg selv(med klær), men at hun prøver veldig å se bra ut foran han. Normalt?? Redd jeg bare overreagerer på ting, men plager meg. Kanskje er det normalt ha sånt vennskap til andre jenter og at de oppfører seg sånt? Anonymkode: 71699...636
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 Det er en egen type "vennskap". De forer sitt ego ved å gi hverandre oppmerksomhet. Disse venninnene hadde ikke tolerert at du gjorde slik med deres kjærester, og kjæresten din hadde ikke likt at du snappa deg selv penest mulig til kompiser av deg som vil ligge med deg og skal prøve seg om du blir singel. Som oftest forsvinner slike mennesker litt når man blir eldre og det kommer barn og familieliv til. Du hadde spart deg selv ved å bli sammen med noen som satte deg høyest, og viste det da. Etter en sånn mann, hadde du aldri giddet en slik som typen din igjen.. Anonymkode: 81e4f...b9a 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 Alle vet at det ikke er 100% vennskap om de sender selfie og bilde av seg selv. Da ønsker de oppmerksomhet for utseende. Om min kjæreste sendte selfie til en kompis, så ville det blitt en alvorsprat Anonymkode: 7e1a8...21b 1
Gjest Hoia Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 Du kan aldri garantere deg mot noe som helst, men folk som sier sånt mener sjeldent noe med det. Det er sikkert bare et kompliment, og at du har foretatt et supert valg. Den største faren er trolig det du aldri får vite noe om, som gjør at folk forlater makene sine. Det vil si at du aldri har en garanti, men hvis det skjer, så har jo du fått påvist at kjæresten din er dust, ikke vente på det du aldri har en garanti for. Lag deg litt kvalitet i livet, ikke lete paranoid etter trusler som bare er tomme utsagn fra andre.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 Så altså det er ikke helt bra dette😅? Anonymkode: 71699...636
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #6 Skrevet 14. juli 2024 Jeg dumpa en som nesten utelukkende hadde jentevenninner. Han må ha vært klar over hvor merkelig det faktisk var, for han sa ut av det blå at hvis man ikke tåler at han har mange jentevenner, trenger man ikke å gå ut med ham. Så jeg dumpa ham. Det viste seg i ettertid at han lå med disse venninnene sine. Anonymkode: e149e...cca 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #7 Skrevet 14. juli 2024 Jeg lurer på hva andre tenker om dette også, da jeg har kjent en mann i noen måneder - som har jentevenner. Som han sier er som «familie». Han har masse venner/ bekjente av begge kjønn og har en jobb der han kan treffe nye folk ofte.Men en av de drakk han vin med alene om kvelden ute et sted, og noen han kjente kom bort og sa de var et pent par.Regnet med at de var sammen.Fikk bilder og meldinger så det var ikke noe hemmelig møte men likevel. Jeg vet de fleste er som et søsterforhold, men noen av de spesielt den han drakk vin med så tenker jeg om de har det morsommere sammen enn vi har? Han sa han var syk en gang og skrøt av den venninnen som kom innom med mat etc. og at hun er så flink med jobben sin og sporty etc. Vi bor et stykke unna hverandre, og denne ene venninnen bor i samme område som han. Han har fortalt mange om meg og jeg har snakket på videochat med en av de, men bare føler at jeg ikke er helt vant til det. Anonymkode: 4ff19...884
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #8 Skrevet 14. juli 2024 Forstår deg, dette er et sketchy vennskap. Å være venn med noen som ønsker mer er ikke lurt. Hun selfie dama er også ute og fisker. Så den skal sies, ikke sikkert de liker han, kan være han er ekstra attraktiv for dem fordi du har han. Noen vil bare bli valgt, det er det de lever av. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg lurer på hva andre tenker om dette også, da jeg har kjent en mann i noen måneder - som har jentevenner. Som han sier er som «familie». Han har masse venner/ bekjente av begge kjønn og har en jobb der han kan treffe nye folk ofte.Men en av de drakk han vin med alene om kvelden ute et sted, og noen han kjente kom bort og sa de var et pent par.Regnet med at de var sammen.Fikk bilder og meldinger så det var ikke noe hemmelig møte men likevel. Jeg vet de fleste er som et søsterforhold, men noen av de spesielt den han drakk vin med så tenker jeg om de har det morsommere sammen enn vi har? Han sa han var syk en gang og skrøt av den venninnen som kom innom med mat etc. og at hun er så flink med jobben sin og sporty etc. Vi bor et stykke unna hverandre, og denne ene venninnen bor i samme område som han. Han har fortalt mange om meg og jeg har snakket på videochat med en av de, men bare føler at jeg ikke er helt vant til det. Anonymkode: 4ff19...884 Det kan være kun vennskap. Men hva om du snakker med han om det? Noen menn lyver, men jeg håper han er ærlig og slipper deg fri om det viser seg at han er utro. Håper det viser seg å kun være vennskap og at han drikker vin med henne mest fordi du ikke er der for å gjøre det med han istede. Anonymkode: 37691...2fa
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #9 Skrevet 14. juli 2024 At hun sier hun ville prøvd seg om hun var singel er jo et enormt rødt flagg!! Da er det ikke lenger snakk om bare vennskap altså Anonymkode: e2f73...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå