AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Burde kvinner være mer ærlige med seg selv og partner når det gjelder å vise sitt sanne jeg seksuelt. Dere som ikke tør å fortelle deres partner om å dere liker alskens kink greier, ja og ikke minst, ikke tør å innrømme for dere selv… Hvorfor er det så vanskelig? Hva er det egentlig som hindrer dere av å utfolde dere seksuelt? Anonymkode: 10ba8...6ec
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde kvinner være mer ærlige med seg selv og partner når det gjelder å vise sitt sanne jeg seksuelt. Dere som ikke tør å fortelle deres partner om å dere liker alskens kink greier, ja og ikke minst, ikke tør å innrømme for dere selv… Hvorfor er det så vanskelig? Hva er det egentlig som hindrer dere av å utfolde dere seksuelt? Anonymkode: 10ba8...6ec Skjønner ikke helt hva du mener? Jeg er ærlig med meg selv og partner. Jeg ønsker ikke «alskens kink greier». Jeg ønsker helt «vanlig» vaniljesex. Jeg utfolder meg selv seksuelt fullt ut ved å ha den sexen jeg ønsker å ha. Er ikke det poenget da? Anonymkode: ac44d...a8c 14 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 Fordi de er redde for å bli avvist, eller at partneren skal syns det er ekkelt. De er redde for skam. Anonymkode: 6450e...769 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 Kanskje man har kinks man vil holde for seg selv. Altså noe msn bare fantaserer om, men ikke har ønske om å prøve ut. Anonymkode: 6eb62...95d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 Tror ikke dette bare er en kvinnegreie, vi menn er nok også litt redd for å fortelle hva vi har lyst å prøve, men kanskje vi i mindre grad er redde for å si hva vi ikke liker/vil prøve? M50 Anonymkode: f5c13...03d 1
ALB Skrevet 13. juli 2024 #6 Skrevet 13. juli 2024 48 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi de er redde for å bli avvist, eller at partneren skal syns det er ekkelt. De er redde for skam. Anonymkode: 6450e...769 Dette. Var sammen med en mann som jeg ikke var kompatibel med på området. Når jeg ytret ønsker opplevde jeg at jeg ble dømt, og vurdert som ekkel. Heldigvis helt annerledes nå med ny partner Og som en annen her påpekte: Ikke alle har behov for å pushe grenser i senga. Det er ikke slik at alle som ikke presenterer mer aparte ønsker til partner nødvendigvis brenner inne med noe 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #7 Skrevet 13. juli 2024 Jeg synes det er lett å være åpen om seksuelle kinks/ønsker/fantasier, er lett å være kvinne sånn sett. Menn flest tåler å høre om de syyykeste greiene, jeg har aldri opplevd at en mann har blitt støtt av min seksuelle personlighet. Anonymkode: a3f12...c3c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #8 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Burde kvinner være mer ærlige med seg selv og partner når det gjelder å vise sitt sanne jeg seksuelt. Dere som ikke tør å fortelle deres partner om å dere liker alskens kink greier, ja og ikke minst, ikke tør å innrømme for dere selv… Hvorfor er det så vanskelig? Hva er det egentlig som hindrer dere av å utfolde dere seksuelt? Anonymkode: 10ba8...6ec Jeg er mer slik som ikke tør å innrømme jeg liker best kjærlig sex. Fordi alle idag skal ha en kink eller liker dominanse. Jeg haaater det. Hadde noen one night stand hvor jeg played along mens dem bretta ut om sine kinks. Er mer at jeg føler jeg ikke kan være ærlig at jeg liker kjærlig og rolig sex for ellers vil ingen finne meg "tiltrekkende" til dems ønsker. Fortrekker bare å være alene nå for sex gir meg ingenting uten kjærlighet. Så ja vi burde være mer ærlig, og grunnen til at det hindret meg er slik jeg forklarte over. Anonymkode: b0e50...c6e 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #9 Skrevet 13. juli 2024 Tja, jeg tror jeg har noen kinks, men innså ikke dette før jeg hadde blitt endel eldre. Har allerede vært gift i mange år, og mannen er ikke så interessert i å ta sexen i nye retninger. Ellers har vi god, standard sex hvor jeg får orgasme. Jeg er nok også litt usikker på å ta det opp, og får derfor ikke testet ut. Anonymkode: 82582...e6a
Irak Skrevet 13. juli 2024 #10 Skrevet 13. juli 2024 Er ingenting som hindrer meg i å være åpen i forhold til det seksuelle 👌. Jeg liker å maksimere nytelse. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #11 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tror ikke dette bare er en kvinnegreie, vi menn er nok også litt redd for å fortelle hva vi har lyst å prøve, men kanskje vi i mindre grad er redde for å si hva vi ikke liker/vil prøve? M50 Anonymkode: f5c13...03d Der har du helt rett. Dog er det litt annerledes med menn. Menn som regel aksepterer å ha kvinne for en partner som er biseksuell for å nevne eksempel. Dette er det veldig få kvinner som aksepterer å ha biseksuell mann. Kvinner som demografi virker til å by i mot menns sin varierende seksualitet. Anonymkode: 10ba8...6ec
911 Skrevet 13. juli 2024 #12 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ærlig med meg selv og partner. Jeg ønsker ikke «alskens kink greier». Jeg ønsker helt «vanlig» vaniljesex. Anonymkode: ac44d...a8c Sånn er det min kjære også. Jeg foreslår diverse helt uskyldige ting for å sprite opp sexen vår, men hun sier hun er veldig fornøyd med vanlig vaniljesex, og jeg tror faktisk hun er ærlig med meg.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #13 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er mer slik som ikke tør å innrømme jeg liker best kjærlig sex. Fordi alle idag skal ha en kink eller liker dominanse. Jeg haaater det. Hadde noen one night stand hvor jeg played along mens dem bretta ut om sine kinks. Er mer at jeg føler jeg ikke kan være ærlig at jeg liker kjærlig og rolig sex for ellers vil ingen finne meg "tiltrekkende" til dems ønsker. Fortrekker bare å være alene nå for sex gir meg ingenting uten kjærlighet. Så ja vi burde være mer ærlig, og grunnen til at det hindret meg er slik jeg forklarte over. Anonymkode: b0e50...c6e Jeg liker og kjærlig sex og vaniljesex. Det er vel en grunn til at det heter nettopp dette. Nå har jeg null erfaring med gutters sexønsker, men jeg ville jo anta at de fleste ønsker seg kjærlig -/vaniljesex? M40. Anonymkode: 3e3af...91d
Bamseklemmer Skrevet 14. juli 2024 #14 Skrevet 14. juli 2024 Irak skrev (12 timer siden): Er ingenting som hindrer meg i å være åpen i forhold til det seksuelle 👌. Jeg liker å maksimere nytelse. Men det er vel fordi du er så seksuell genuin👏Jo, man må være litt klok, for å få det man ønsker seg.. "Maksimere nytelsen"❤️ 1
Bamseklemmer Skrevet 14. juli 2024 #15 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor er det så vanskelig? Hva er det egentlig som hindrer dere av å utfolde dere seksuelt? Anonymkode: 10ba8...6ec Jeg har opplevd at kvinner åpner seg for meg, men ikke til forrige partnere. Dette har vi diskutert mange ganger, og det kom av at jeg var så lett å prate med. Jeg betrygget med at det ikke finnes dumme spørsmål, og det vi diskuterte ble bare mellom oss. Og når hun da ser at jeg holder vann, har jeg bygget opp tillit som trengs for å åpne seg. I tillegg har vi jo en munter stemning og fjaser litt, det myker jo opp samtalene og kjemien. Bonusen er jo at vi prøver ut våre fantasier, så sånn sett har jeg jo opplevd litt av hvert, og mye nytt👏🥰 Jeg er ikke noe unikum.. det enkleste trikset er å lytte til dama og skape tillit.. da får man også oppleve mye nytt😉
sottovoce Skrevet 14. juli 2024 #16 Skrevet 14. juli 2024 Jeg snakker åpent om sex både det jeg liker og det jeg ikke liker, hvor mine grenser går..... Noen ganger er det fint å kunne dele tanker selv om man ikke nødvendigvis kommer til å utforske det videre.... Det viktigste er jo å ikke dømme..... Jeg kan stille spørsmål til hva det er med, la oss si føtter, som noen finner seksuelt opphissende selv om jeg ikke deler samme fascinasjonen selv.... Det er jo liv å vise interesse for noe en annen tenner på selv om man ikke skal delta i det....
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #17 Skrevet 14. juli 2024 Kvinner med negativ erfaring i fra forhold der de slapp menn inn i deres seksuelle åndsverden kan nok være klok av skade og dermed være mer lukket om sine fantasier osv. Hvis hun vurderer deg som mann til ikke å evne å romme hennes seksuelle åndsverden, eller at hun betrakter deg som en keeper, en hun ikke vil miste, så kan det være at hun ikke tar sjangsen, hun gjør en risk avard ratio. Så kvinner har ulike grunner til å holde tilbake, her nevner jeg noen. Å presse frem noe kan utløse mye forskjellig, vil du som mann ta sjangsen? Anonymkode: 470c1...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå