Gå til innhold

Snapchat venne-ikoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om vi har smilefjes. Betyr det at jeg snapper ham mye eller at jeg og han snapper mye til hverandre i forhold til andre på vennelisten? Altså har hans snapping noe å si for mitt ikon,- eller er det bare en indikasjon på at jeg snapper ham mye i forhold til de andre jeg har som venner?

Anonymkode: a4565...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går inn på innstillinger, så står det "friend emojies" litt lenger ned. Der kan du sjekke hva som er hva og du kan også endre emojiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Google er en fin ting.

Anonymkode: 3fd18...b84

Ja. Har prøvd det da, surogbitter!😂 Fant ikke ut av det, så spør her. Fordi det er et forum. Det er til sånt😁

Anonymkode: a4565...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smilefjes får dere når dere snapper ofte med hverandre, etter hvert blir det streak også. Har ingen betydning for hvor ofte du eller han snapper med andre.

Anonymkode: f529f...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har den emojien ved siden av flere, og jeg snapper ikke så mye. Den trenger ikke å komme opp hos han selv om du har den, for den er ikke avhengig av at det er gjensidig. Den viser at det er en person DU snapper mye (eller mye i forhold til andre da) med. Jeg har den både ved siden av folk jeg har snappet mye med før, men per nå ikke snappet med på flere uker, ved siden av folk jeg har snappet en del de par siste dagene og folk jeg snapper litt jevnlig; kanskje én snap i uka i snitt.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Smilefjes får dere når dere snapper ofte med hverandre, etter hvert blir det streak også. Har ingen betydning for hvor ofte du eller han snapper med andre.

Anonymkode: f529f...ecd

Obs: Streak skjer bare hvis man sender bilde-snapper.

Anonymkode: 33495...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...