AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Del Skrevet 13. juli 2024 Hei! Er det noen her som har reist mye i Spania og kunne tenke seg å dele noen reisetips? Jeg tenkte å ta med min 16-årige sønn dit for at han skal få praktisert spansk. Jeg vil gjerne finne et trygt og rolig sted hvor jeg kan lese bok i skyggen mens han kan få litt frie tøyler med anledning til å praktisere språket. Han er interessert i trening og spiller gitar, så et kurs el.l. kunne også være interessant. Trenger ikke ha høy standard eller få med oss så mye turist-greier, men gjerne hyggelig og autentisk småby, landsbygd eller kystområde? Ville bli veldig glad om noen har tips å dele! Anonymkode: aff29...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 13. juli 2024 #2 Del Skrevet 13. juli 2024 Hvor lang periode er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Del Skrevet 13. juli 2024 Tenkte ganske kort fordi han har sommerjobb - kanskje bare 3-4 netter. Anonymkode: aff29...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tenkte ganske kort fordi han har sommerjobb - kanskje bare 3-4 netter. Anonymkode: aff29...24c Da må det være noe helt i nærheten av der dere lander. Hvilken by skal dere fly til? Anonymkode: d9954...d1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Del Skrevet 13. juli 2024 Ja, det er et bra innspill. Jeg har faktisk ikke bestemt by ennå heller 😅 Jeg vurderte først å finne noe et sted rundt Marbella, for der jeg har vært en gang før, men det er jo sikkert veldig turistpreget, og er altså helt åpen for alle slags tips. Anonymkode: aff29...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 13. juli 2024 #6 Del Skrevet 13. juli 2024 Har dere tilgang til bil? 3-4 netter er ikke lenge, så se etter noe i nærheten av der dere lander. Litt usikker på om det finns noe kurs i små landsbyer i juli, men det er fullt mulig å praktisere språket overalt i Spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #7 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Er det noen her som har reist mye i Spania og kunne tenke seg å dele noen reisetips? Jeg tenkte å ta med min 16-årige sønn dit for at han skal få praktisert spansk. Jeg vil gjerne finne et trygt og rolig sted hvor jeg kan lese bok i skyggen mens han kan få litt frie tøyler med anledning til å praktisere språket. Han er interessert i trening og spiller gitar, så et kurs el.l. kunne også være interessant. Trenger ikke ha høy standard eller få med oss så mye turist-greier, men gjerne hyggelig og autentisk småby, landsbygd eller kystområde? Ville bli veldig glad om noen har tips å dele! Anonymkode: aff29...24c tenerife er vel safe Anonymkode: 90273...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #8 Del Skrevet 13. juli 2024 Hvis du skal reise fra Malaga flyplass til Marbella passerer du kjempemange stwder som er langt bedre. Benalmadena, Torremolinos, Mijas, Fuengirola, Malaga by.. Anonymkode: 616ad...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #9 Del Skrevet 14. juli 2024 Takk for tips! 😊 Anonymkode: aff29...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #10 Del Skrevet 14. juli 2024 Anbefaler en språkskole. Denne er god: https://www.malagaplus.com/en/ Da får han snakket i små grupper noen timer hver dag, og de tilbyr også noen aktiviteter. Det er ikke skole på samme måte som i Norge, så det er en morsom måte å lære språk på. Han blir kjent med andre fra mange land og kan snakke spansk med dem også. Skolen ligger litt utenfor sentrum, trygt sted og strand like ved. Dere kan også bestille overnatting gjennom dem. Anonymkode: 7eddb...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå