AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Del Skrevet 13. juli 2024 Sitter og kikker på Pinterest, men finner ingen info om garn, heller ikke oppskrift. Kunne tenke meg en mellomstor veske, der jeg kan kjøpe en reim å sy på. Lurer veldig på hvilket garn som kan passe, bomull eller ull? Må vel være litt hold i? Blir veldig glad for innspill og tips Anonymkode: a09e5...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 13. juli 2024 #2 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg ville brukt bomull, da det ikke strekkes noe særlig. Men hvis du vil ha en veske som virkelig holder, så kan du sy en "lomme" av bomullsstoff etterpå. Da kan du jo også være sikker på at ikke små ting kan ramle ut av vesken, og den vil holde formen bedre. En video som forklarer bedre enn meg 👇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Del Skrevet 13. juli 2024 jaromei skrev (22 minutter siden): Jeg ville brukt bomull, da det ikke strekkes noe særlig. Men hvis du vil ha en veske som virkelig holder, så kan du sy en "lomme" av bomullsstoff etterpå. Da kan du jo også være sikker på at ikke små ting kan ramle ut av vesken, og den vil holde formen bedre. En video som forklarer bedre enn meg 👇 Tusen hjertelig takk Da skal jeg på garnbutikken på mandag. Tror de har både Rauma og Sandnes der. Europris sitt garn har jeg hørt er dårlig. Har du tips til hvilket bomullsgarn? ts Anonymkode: a09e5...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmd Skrevet 20. juli 2024 #4 Del Skrevet 20. juli 2024 Sjekk oppskrifter og forslag til garn på garnstudio.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Del Skrevet 25. august 2024 Til en veske ville jeg valgt billig akrylgarn, hvis jeg syntes garnet så fint ut (bla ikke altfor blankt). Det er holdbart og strekker seg ikke - det du trenger til veske. Anonymkode: f7463...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 25. august 2024 #6 Del Skrevet 25. august 2024 On 7/13/2024 at 12:09 PM, AnonymBruker said: Sitter og kikker på Pinterest, men finner ingen info om garn, heller ikke oppskrift. Kunne tenke meg en mellomstor veske, der jeg kan kjøpe en reim å sy på. Lurer veldig på hvilket garn som kan passe, bomull eller ull? Må vel være litt hold i? Blir veldig glad for innspill og tips Anonymkode: a09e5...1e1 Jeg liker drops muskat til hekling av bestemorruter, mange fine farger å velge mellom og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 12.09): Sitter og kikker på Pinterest, men finner ingen info om garn, heller ikke oppskrift. Kunne tenke meg en mellomstor veske, der jeg kan kjøpe en reim å sy på. Lurer veldig på hvilket garn som kan passe, bomull eller ull? Må vel være litt hold i? Blir veldig glad for innspill og tips Anonymkode: a09e5...1e1 Definitivt bomull eller lin. Lin er hardt å strikke/hekle med. Ull blir signete etter en stund, selv om du forer vesken ned bomullslerret/tynn poplin. Bor du et sted der regnet ustanselig faller ned så vil ull og fukt være dårlig kombo. Se på garnstudio sine vesker for inspirasjon til garn. Anonymkode: 27141...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå