Overaltalltid Skrevet 13. juli 2024 #1 Del Skrevet 13. juli 2024 Ser på glød. Men finnes jo tusen typer. Medium mørk, spray mousse . Express og ikke 🤷🤔 Hva anbefaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Del Skrevet 13. juli 2024 Se på din egen hud, hår, øyne. Og hva du synes ser bra ut. Jeg liker den lyseste, men jeg vil ha en glød som får meg til å ikke se ut som et lik. Andre liker den mørkeste, men om de ikke kler den synes jeg det ser ut som at de er med i en body fitness konkurranse og ser ikke bra ut. Mens på andre kan det se flott ut. Dra på en butikk med gode anstte og spør hva de anbefaler Anonymkode: 61baf...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 13. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Se på din egen hud, hår, øyne. Og hva du synes ser bra ut. Jeg liker den lyseste, men jeg vil ha en glød som får meg til å ikke se ut som et lik. Andre liker den mørkeste, men om de ikke kler den synes jeg det ser ut som at de er med i en body fitness konkurranse og ser ikke bra ut. Mens på andre kan det se flott ut. Dra på en butikk med gode anstte og spør hva de anbefaler Anonymkode: 61baf...395 Takk for tips. Er det spray eller mousse som er best. #selftanvirgin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 13. juli 2024 #4 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg mener å ha hørt at medium passer folk flest? Jeg bruker den hele året, enten jeg er solbrun eller ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 13. juli 2024 #5 Del Skrevet 13. juli 2024 Overaltalltid skrev (Akkurat nå): Takk for tips. Er det spray eller mousse som er best. #selftanvirgin Foretrekker absolutt mousse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #6 Del Skrevet 14. juli 2024 Styr unna Glöd, har opplevd flere ganger å få en grønn undertone av den. Bondi Sands mousse er mye bedre😊 Anonymkode: 4ebf9...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #7 Del Skrevet 14. juli 2024 Kan anbefale St Tropez Self Tan Express Bronzing Mousse. Den var veldig enkel å legge, gav farge fort, og gav en fin farge. Selv hun i butikken anbefalte ikke glöd, den kunne gi grønnskjær, sa hun. Jeg eksfolierte huden og barberte legger et døgn før jeg la den. Smørte med fuktighetskrem, spesielt på ankler, albuer og knær. Albuer og knær fikk kun "overskuddet" igjen (altså smørte jeg inn leggene, og det som var igjen på votten smørte jeg på knærne). På føttene brukte jeg bare littegrann, og smørte litt fuktighetskrem på føttene før jeg startet (tips fra de i butikken, smør føtter og hender med fuktighetskrem for å "tynne ut" fargen, for jevnere resultat). Ble veldig fornøyd. Anonymkode: 72d25...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå