Gå til innhold

Menn: kan dere ha sex med noen over tid uten å få følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det forskjell på kjønnene her? Det virker som menn blir sett på som at de ikke får følelser og bare kan dure på uten å bli emosjonelt aktivert. Jeg er ikke sånn i hvertfall.

Endret av Mayer
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 4d744...316

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn kan ha masse sex uten å ha følelser. Det er helt naturlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan også kvinner. Alt trenger ikke å være så dypt alltid. 

Anonymkode: 63d6e...23d

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Der er flere av de falske eksene mine et eksempel på. 

Anonymkode: ee7de...90f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg, men det forutsetter at det innledes som en rent seksuell relasjon. Er det noe følelser i bunn der vil de nok fort øke på av nærhet, og sex er åpenbart en type nærhet.

Var det kun sex fra start av ville jeg ikke fått følelser, og det fikk jeg ikke da jeg hadde en sånn "avtale". Men jeg ville ikke innledet en sånn relasjon uten at begge var enige om at det var nettopp det, og heller ikke med en jeg var usikker på mine følelser for (eller som hadde følelser for meg).

Anonymkode: a2709...1d1

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan jeg, men det forutsetter at det innledes som en rent seksuell relasjon. Er det noe følelser i bunn der vil de nok fort øke på av nærhet, og sex er åpenbart en type nærhet.

Var det kun sex fra start av ville jeg ikke fått følelser, og det fikk jeg ikke da jeg hadde en sånn "avtale". Men jeg ville ikke innledet en sånn relasjon uten at begge var enige om at det var nettopp det, og heller ikke med en jeg var usikker på mine følelser for (eller som hadde følelser for meg).

Anonymkode: a2709...1d1

Godt resonnert. Men det kan ikke alltid planlegges heller, for følelsene kan jo utvikle seg plutselig. Har opplevd det selv, tenkte at det bare skulle være moro med sex, men bare etter noen få møter begynte jeg plutselig å like personen veldig godt og fikk en connection

• Liker 1
Skrevet

I følge min mann; nei, sånn er det ikke for han. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det kan også kvinner. Alt trenger ikke å være så dypt alltid. 

Anonymkode: 63d6e...23d

For de av oss som har sex er det vel helt greit. 

• Liker 1
Skrevet

Kjedeligere enn å se på maling tørke. Nei, takk. 

• Liker 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 timer siden):

Kjedeligere enn å se på maling tørke. Nei, takk. 

Å ha sex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mayer skrev (10 timer siden):

Er det forskjell på kjønnene her? Det virker som menn blir sett på som at de ikke får følelser og bare kan dure på uten å bli emosjonelt aktivert. Jeg er ikke sånn i hvertfall.

Hm. Omtanke og omsorg for henne, ja. Romantiske følelser kommer sjelden som følge av sexen, så det er avhengig av en personlig nærere forbindelse. 

Anonymkode: ecff4...247

Skrevet
jaeols skrev (45 minutter siden):

Å ha sex?

Ja, sex uten følelser er minst like kjedelig som å se maling tørke

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det har oftest blitt følelser om det går over tid. Er vel to jeg hadde langvarig relasjon med hvor det ikke var et snev av følelser, tanken på noe mer var uaktuelt 

Anonymkode: 4f7ee...673

AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Jeg vil ha følelser for å ha sex, og de blir mye sterkere etter sex. Synes ærlig talt det er litt psykopataktig å klare å ha sex uten at det overhodet rører seg i følelsessystemet.

Anonymkode: 25be3...18c

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man velger en man er seksuelt tiltrukket av, men som man ikke ser på som wife material, så går det som regel fint. Det samme gjelder jo for kvinner. Jeg har ligget med flere over tid som jeg er utseendemessig tiltrukket av, men som jeg ser tydelig at jeg ikke er kompatibel med, i hvert fall over tid, i et forhold. Da går det veldig greit å holde det til en seksuell og vennskapelig relasjon. 

Anonymkode: 6e068...435

• Liker 2
Skrevet

Klarer ikke å få en klem uten å få følelser engang..

• Liker 1
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange klarer det. Mange kvinner også for øvrig. 

Anonymkode: 44949...1e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (26 minutter siden):

Ja, sex uten følelser er minst like kjedelig som å se maling tørke

Da er det feil sexpartner

Anonymkode: 6876c...3e8

• Liker 2
Skrevet

Jeg mister alltid interessen etter et par runder i "høyey" om jeg ikke har følelser før vi har sex. Jeg mister heller aldri følelsene for noen. Men det betyr ikke at jeg ikke kan få følelser for flere. Jeg har følelser for flere tittals mennesker og synes det er digg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...