Gå til innhold

Fjerne tatovering - pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har fjernet tatovering og vil dele erfaring? Hvor stor var din tatovering og hvor mange behandlinger? Pris? Jeg har en som jeg vurderer å få fjernet😄

Anonymkode: 88010...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fjernet en for rundt 10 år siden, da betalte jeg kr 1000 hver gang. Brukte 5 behandlinger tror jeg. Det gikk noen måneder mellom hver gang. Den var kun sort, falmet og over 20 år gammel. Ikke så stor, kanskje 4/5cm x 3 cm..husker ikke. Ingen arr etterpå, eller manglende pigment i huden. Jeg burde hatt en siste behandling, men var treg med å følge opp og de hadde i mellomtiden sluttet med fjerning av tatovering. Dette var med ipl laser. Så jeg har bittelitt svak skygge igjen ytterst, men det minner heller om en svak blåveis, ikke særlig skjemmende. Men skulle ønske jeg tok alt da jeg først var i gang. Vet om ei som hadde en sleeve og brukte rundt 25 000 på å få den fjernet. Verdt hver krone sa hun.  Du kan vel bare sende inn bilde/forklaring til en klinikk og få et cirka overslag? Er sjeleglad jeg fjernet den, føler meg vel i singlet nå. 

Anonymkode: 82714...e9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...