Erosrose Skrevet 13. juli 2024 #1 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg fikk positiv eggløsning test 8 juli og idag har lh blitt sterkere. noen som har opplevd det? (vet at den ikke er positiv, men mine pleier alltid å være super svake frem til mens) nederste er fra idag. eggløsning er den positive ca i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Del Skrevet 13. juli 2024 Mengden LH man har i kroppen kan varierer fra syklus til syklus. Og for mange stiger LH før mensen. Man kan også ha 2 topper i en syklus. F.eks hvis ikke egget slapp etter første toppen, vil kroppen prøve igjen.. Har du normal, stabil regelmessig syklus? Noe form for hormonbalansen? Pco/pcos? Har du tracket syklus lenge? Anonymkode: 2be3e...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 13. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mengden LH man har i kroppen kan varierer fra syklus til syklus. Og for mange stiger LH før mensen. Man kan også ha 2 topper i en syklus. F.eks hvis ikke egget slapp etter første toppen, vil kroppen prøve igjen.. Har du normal, stabil regelmessig syklus? Noe form for hormonbalansen? Pco/pcos? Har du tracket syklus lenge? Anonymkode: 2be3e...766 Jeg har 28 dager, alltid på tiden med 1-2 dager forskjell. Ikke noe pco/pcos. Tracket i 4 år. Jeg har alltid eghløsnings tester som er som den nest nederste, etter eggløsning og frem til mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Del Skrevet 13. juli 2024 Da har du god kontroll på syklus 👍 Kan fremdeles skje ut av det blå at man en syklus får en stigning før mensen, at egget ikke slapp og at kroppen prøver igjen. Eller det ikke betyr noe som helst annet enn at du har mer LH denne syklusen. Bare å vente på mensen og se Mest sannsynlig har det ikke noe betydning. Helt normalt og kan skje alle når som helst.. Anonymkode: 2be3e...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå