Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hva er en fin babyshower gave til en kommende mor? Tror de har alt de trenger til baby siden de har flere barn så vil kjøpe noe til mor. 

Jeg vet ikke hva mødre trenger og ønsker så tenkte at dere kunne fortalt hva dere satt pris på å få/skulle ønsket dere fikk? 

Anonymkode: 853a0...53d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei

Hva er en fin babyshower gave til en kommende mor? Tror de har alt de trenger til baby siden de har flere barn så vil kjøpe noe til mor. 

Jeg vet ikke hva mødre trenger og ønsker så tenkte at dere kunne fortalt hva dere satt pris på å få/skulle ønsket dere fikk? 

Gavekort på takeaway🥰 og barnevakt-trilleturer klippekort 

Anonymkode: 7f260...dd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvilken type take away? Typ pizza sted? 

AnonymBruker
Skrevet

Garn, bøker, gavekort på f.eks storytel/viaplay osv når man allikevel skal være hjemme. Spørs ka personen liker.  Ting til mor e individuelt. Eg hadde elsket å få det eg ramsa opp mens andre vil gjerne ha blomster, gavekort på mat osv

Anonymkode: cb118...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga ammeinnlegg, diverse kremer for såre brystvorter, masse snacks til fødestuen som både mor og far liker, sheet masks som jeg vet mor liker og noen vaskekluter til babyen. Etter fødsel ga jeg gavekort på foodora til en kveld hvor tiden bare ikke strekker til. 

Anonymkode: 9deea...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på fotpleie hadde jeg ønsker meg. Var så svær på slutten at jeg ikke klarte å stelle føttene. Mat til å legge i fryseren/gavekort på takeaway hadde også vært midt i blinken. 

Anonymkode: ad037...acc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvilken type take away? Typ pizza sted? 

AnonymBruker
Skrevet

Er redd hun skal bli fornærmet av typ ammeinnlegg? 

Skrevet

Hvis du vil kjøpe noe som er til mor, og ikke baby så hadde jeg satt sikkelig pris på en god olje eller krem til å smøre inn magen og brystene under graviditeten. Den billigste som jeg var fornøyd med var belly butter fra Burts bees, men favoritten er Japanese camellia oil fra Elemis. Til baby var jeg glad i kokoso sitt merke til såpe og lotion 🫶🏼

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt take out.

Anonymkode: 5a472...822

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte mest pris på en boks med de beste bleietørk-serviettene, itonyol, brystvortekrem et par andre ting jeg aldri hadde tenkt på å kjøpe selv. 

Fikk av en venninne som hadde en baby ett år eldre. 

Anonymkode: fae7f...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...