AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Hei. Mann på 32 her. Hvor kan man møte kvinner for tilfelig sex ? Lei tinder.. men ønsker heller ikke betale da jeg ser mange apper/nettsteder krever dette. Finnes det noe lignende tinder men som funker for sitt formål ? Tinder føler jeg er så useriøst.. man skal mætes på en date, fest osv så blir det hva det blir til. Søker en platform som er mer direkte og fokus på formålet, tilfeldig sex møte. Mvh mann 32. Anonymkode: c0086...237
Kinksten Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 Mitt inntrykk er at de gode dagene for tilfeldig sex på apper er over. Joda, er du en hunk på 24 år med masse muskler, så har du masse damer som liker deg. Kanskje noen vil ha tilfeldig sex, mange vil sikkert ha et forhold, men prøver å få det via sex, som igjen kan bli til tilfeldig sex. Men for den store majoriteten? Da tror jeg turer på byen er løsningen. Virker som om jenter/damer har blitt ganske vare på at menn på datingapper ofte er ute etter bare sex, og mange har lukket den døren. 1
Bamseklemmer Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 (endret) Sett deg på ned en litt fancy restaurant, spis en god lunch og ta et glass vin. Sett deg i nærheten av to kvinner som gjør det samme, vær høflig, hyggelig og start smalltalken. Dette fungerer ikke alltid, men neste gang har du større sjanse. Før eller siden treffer du ei som tenker det samme som deg. Da er det såå lett å kommunisere og flørte.. Vil du ha en vin til? Jatakk! veldig gjerne.. Haha, Tønsberg er en fin by🙈🥰🥂 Endret 13. juli 2024 av Bamseklemmer 1
sottovoce Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 Ikke lat som du er ute etter noe mer enn tilfeldig sex.... Vær åpen og ærlig om det på Tinder... Skriv litt i profilteksten og ha gjerne med et bilde av kropp men rediger bort hodet på et vis så du kan bevare anonymiteten men samtidig vise litt av kroppstype.... Jeg kan finne på å være innom tinder for tilfeldige men gidder ikke svare på tomme profiler som ikke har tekst.... Jeg må ha noe intelektuell input og se at noen har giddet å forsøke å lage seg en profil og ikke er late og forventer match på uklare bilder av fortauskant eller sofaputen.... "Ser etter deg som gjerne sjekker kjemi over et glass vin og liker flørt og en god samtale.... Ute etter noe uforpliktende men kan gjerne treffes flere ganger om vi begge føler at vi funker godt sammen..." Trenger ikke si så mye men bare være tydelig... Man kan jo også krysse av for uforpliktende nå.... Men intelligens, humor og initiativ selger.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå