AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Jeg og kjæresten min har kjent hverandre i ca 2 år. Da vi først møttes, var han veldig opptatt av at jeg skulle møte familien og hans daværende venner, noe jeg syntes er veldig hyggelig og betryggende i et forhold. I senere tid har han fått seg nye venner som jeg ikke har fått møte og som jeg har skjønt at driver med mye rart når de henger sammen, diverse dop, fester mye, bordell etc. Dette er noe jeg syntes er veldig ubehagelig og har sagt at jeg ikke vil at min kjæreste skal være med på disse tingene, i tillegg til å fortelle meg om hva som skjer på turene selv om han ikke er med på det selv. Er det urealistisk av meg å forvente og kan jeg stole på at han respekterer meg på disse såkalte «gutteturene» sine? Jeg vet at han ikke tar ting selv når han har lovet meg at han ikke skal det, så jeg er ikke ute etter svar på at jeg ikke kan stole på at han ikke gjør det selv, men mer om han informerer meg om hva vennene holder på med. Jeg er ekstremt imot dop som person selv, og vil ikke at min partner heller skal være så involvert i slike ting, derfor er det veldig viktig for meg at han er ærlig med meg på disse tingene. Jeg har lenge tenkt på om dette med vennene hans er et «godt nok» argument for å dumpe han selv om han sier at han ikke driver med det selv, eller er det litt vell overkill? Vi har det jo tross alt veldig fint sammen når det bare er oss to. Men samtidig så syntes jeg det er vanskelig å se for meg hvordan jeg kan passe inn i livet hans når han har de vennene han har og når han skal dra på sånne her type turer som den eneste personen med kjæreste. Når tar sånne her type gutteturer slutt for folk?? Han sier at det mest sannsynlig blir turer med denne gjengen 1-2 ganger i året. Jeg kjenner at jeg ikke vil være med en person som skal dra på sånne her turer og henge rundt sånne venner i lengden og spesielt ikke når man skal begynne å tenke på barn og å gifte seg osv. Anonymkode: de9ce...a67 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 Det er folk han er komfortable med. Selvsagt passer det ikke inn i et liv med barn etc. Og han kan ikke en gang bruke unnskyldninga at det er gamle venner, han har faktisk skaffa dem etter at dere blei sammen. Hadde sagt takk for meg. Anonymkode: 6a906...2b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 Du, han driver med de greiene der selv. Hvis du er imot dop, så bare kom deg bort. Anonymkode: 6d25f...d2f 5 1 4
Blåbærrips Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 Jeg hadde dumpet ham. Hvis du etterhvert får barn vil du ikke at slike folk skal være i nærheten av dere. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 Sannsynligheten for at han gjør dette selv når han omgås folk i et sånt miljø er lik 100%. Enten får han kutte ut denne gjengen eller så går du fra han. Du vil ikke ende opp med å sitte å være full i angst og fortvilelse. Snakker av erfaring. Anonymkode: 592db...8b2 5
Hareena Skrevet 13. juli 2024 #6 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet at han ikke tar ting selv når han har lovet meg at han ikke skal det, Det vet du ikke. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #7 Skrevet 13. juli 2024 Løp. Du vil alltid være i tvil. Kanskje barna dine går halvsøsken fordi guttene "tvang han med på bordell" Anonymkode: e393e...894 2
petterm Skrevet 13. juli 2024 #8 Skrevet 13. juli 2024 (endret) Spørsmålet er jo hvorfor han har fått nye "venner" som doper seg og som kjøper sex. Det høres spesielt ut å oppsøke et sånt miljø uten å delta sjøl. Hva er vitsen med å delta på tur der de doper seg og kjøper sex, hvis han er rusfri og ikke har sex. Dessverre tror jeg kjæresten din er med på det. De fleste som ruser seg og kjøper sex vil benekte det. Hvis han innrømmer det så vet han jo at du vil gå fra han. Jeg ville forlatt han, og så ville jeg testet meg for kjønnssykdommer. Endret 13. juli 2024 av petterm 1 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #9 Skrevet 13. juli 2024 Du skal ikke måtte fortelle han at de vennene ikke er bra for han. En oppegående person vet slikt. Anonymkode: a87d8...74f 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #10 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du, han driver med de greiene der selv. Hvis du er imot dop, så bare kom deg bort. Anonymkode: 6d25f...d2f Han tok en test etter at han kom hjem fra en tur så jeg vet at han ikke kan ha gjort det da. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er folk han er komfortable med. Selvsagt passer det ikke inn i et liv med barn etc. Og han kan ikke en gang bruke unnskyldninga at det er gamle venner, han har faktisk skaffa dem etter at dere blei sammen. Hadde sagt takk for meg. Anonymkode: 6a906...2b9 Anonymkode: de9ce...a67
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #11 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sannsynligheten for at han gjør dette selv når han omgås folk i et sånt miljø er lik 100%. Enten får han kutte ut denne gjengen eller så går du fra han. Du vil ikke ende opp med å sitte å være full i angst og fortvilelse. Snakker av erfaring. Anonymkode: 592db...8b2 Takk for svar. Han tok en test etter at han kom hjem fra siste turen med de og den var negativ. Så jeg er ganske sikker på at han snakker sant her. Men du mener fortsatt at man sitter med mye uro og angst av slike miljøer, for det er mitt verste mareritt? Anonymkode: de9ce...a67
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #12 Skrevet 13. juli 2024 Hareena skrev (2 timer siden): Det vet du ikke. Han tok en test som viste negative resultater. Anonymkode: de9ce...a67
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #13 Skrevet 13. juli 2024 petterm skrev (1 time siden): Spørsmålet er jo hvorfor han har fått nye "venner" som doper seg og som kjøper sex. Det høres spesielt ut å oppsøke et sånt miljø uten å delta sjøl. Hva er vitsen med å delta på tur der de doper seg og kjøper sex, hvis han er rusfri og ikke har sex. Dessverre tror jeg kjæresten din er med på det. De fleste som ruser seg og kjøper sex vil benekte det. Hvis han innrømmer det så vet han jo at du vil gå fra han. Jeg ville forlatt han, og så ville jeg testet meg for kjønnssykdommer. Han ble venn med disse på utveksling, så det er jo en ok måte å få nye venner på. Han sier at de er morsomme folk, og at han liker å være med de sett bort ifra noen av tingene de driver med på fylla. Kjæresten min har selv tatt test når han kom hjem fra den siste turen som viste negativt, så jeg føler jeg kan stole på det på hvertfall den turen. Spørsmålet er de neste… For jeg kan ikke tvinge han til å ta det etter hver tur. Anonymkode: de9ce...a67
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #14 Skrevet 13. juli 2024 Hvilken test tok han da han kom hjem? Mange stoffer går nokså kjapt ut av kroppen, se f.eks. her: https://www.testhelsen.no/butikk/hurtigtester/narkotikatester-1/sporingstid-narkotika Når det er sagt: jeg har vært i et forhold med en fyr med mange sånne venner. Han sa at det var 'ikke et problem for ham ikke å ta noe', og han aldri var utro, men jeg vet at han i det minste var emosjonelt utro, og jeg så også ved minst en anledning at han var påvirket, antageligvis av amfetamin. Jeg tenkte på å leie inn noen til å ta bilde av ham mens han var utro, og så slo det meg: jeg vet jo faktisk nok til ikke å ville dette, og dersom jeg vurderer privat etterforsker, er igrunn dette forholdet over. Jeg vil ikke ha en kjæreste som er i et sånt miljø, så enkelt er det. Hva du gjør, er selvfølgelig helt opp til deg, men idet man trenger narkotikatest etter guttetur... vel, jeg hadde ikke orket. Anonymkode: f0473...a10 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #15 Skrevet 13. juli 2024 Jeg ville aldri fått barn med en mann som henger i narkomiljø. Hvorfor skal en som ikke bruker narkotika ha lyst til å henge med narkomane horekunder? Hva om han inviterer de hjem til dere en helg du er borte, og så er masse greier stjålet for å få penger til narkotika? Anonymkode: 321a3...cfb 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #16 Skrevet 14. juli 2024 Jeg syntes ikke det er urimelig og ønske at han slutter med disse turene for å prioritere forholdet deres og kunne tenke fremover. Jeg kan love deg at det blir vanskelig å tenke på å gifte seg og få barn med en person som menger seg med folk som driver med sånne ting enten om han er med på det eller ei, om du er imot det. Anonymkode: de9ce...a67 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #17 Skrevet 14. juli 2024 Han har da ingen rett til å utlevere vennene sine til deg. Ingen som driver med ulovlige ting vil feste med en som tester til den streite dama si. Enten stoler du på han, eller så må du innse at dere ikke passer sammen. Anonymkode: 7b872...d3d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #18 Skrevet 14. juli 2024 Det er et rødt flagg at han henger med de men du ikke får møte dem. Det forteller meg at det også foregår ting som er ulovlig og kan medføre problemer på sikt med fengsel og at det feks forsøkes å inndrive gjeld. Det er bare en ting å gjøre og det er å innse at du ikke kan bygge livet ditt sammen med han. Anonymkode: 936fa...670 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #19 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg syntes ikke det er urimelig og ønske at han slutter med disse turene for å prioritere forholdet deres og kunne tenke fremover. Jeg kan love deg at det blir vanskelig å tenke på å gifte seg og få barn med en person som menger seg med folk som driver med sånne ting enten om han er med på det eller ei, om du er imot det. Anonymkode: de9ce...a67 Svarer du deg selv, TS? Anonymkode: c7b18...0e9 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #20 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Svarer du deg selv, TS? Anonymkode: c7b18...0e9 Jeg deler bruker med en venninne, så det må nok ha vært henne 🙈 Anonymkode: de9ce...a67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå