AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Skrevet 12. juli 2024 Hvordan kan jeg vite når jeg er klar for å begynne å møte andre igjen etter brudd? Jeg synes det er så vanskelig. I kveld flørta jeg litt og jeg ble lei meg når jeg kom hjem, så tydeligvis var jeg ikke helt klar for å flørte. Er det noen som kan dele erfaring rundt dette? Hvordan visste du at du var klar for intimitet med en annen mann igjen? Jeg er redd terskelen for å være intim blir større jo flere måneder jeg venter, men samtidig får jeg mer tid til å helbrede kjærlighetssorgen. Anonymkode: 8c1d1...340
Mardina Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 Jeg lastet ned Facebook dating et par dager etter at exen flyttet ut. Jeg trives ikke som singel og føler meg til tider ensom.... Har tastet med et par stykker, så får man bare se hva som skjer fremover 😊 Jeg liker å bli kjent med folk og prøver å utvide nettverket mitt 😊
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 Du vet nok ikke før du prøver. Plutselig møter du en fyr som gjør at du glemmer alt om eksen🤷🏻♀️🤭❤️ Anonymkode: 42ac8...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå