AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Skrevet 12. juli 2024 Hei alle lesere, Har vært i et samboerskap som nylig tok slutt. Turbolent forhold, men også veldig kjærlig. Lang historie kort, hun gjorde det slutt me meg to ganger men hun endre mening med en gang… jeg fikk følelsen av at hun ikke ville mer og eneste svaret jeg fikk var jeg vet ikke. til slutt så fikk jeg nok og kastet henne ut av huset da jeg eier det selv. jeg kan ikke være med noen som er usikre på meg, føler jeg er mer verdt enn som så… vi har nå vært borte fra hverandre noen uker, men hun tekster meg ofte ‘jeg elsker deg’ eller ‘håper du har en fin dag’. jeg traff henne nylig da jeg skulle gi henne noe, og da sa hun, tiden alene hadde hjulpet henne til å se en lys fremtid sammen med meg. Jeg blir jo selvfølgelig glad, men jeg er rett og slett veldig usikker på hva hun ønsker. Får følelsen av at hun vil tilbake, men samtidig så var hun så usikker for noen måneder siden at jeg klarer ikke få meg selv til å tro på det. Siste jeg vil er å gå rundt å være redd for at vi skal gjøre det slutt. Jeg har endret meg mye på ting som hun syns jeg var vanskelig, men hun gjorde null innsats, og til slutt taklet jeg det ikke lenger. Har dere noen tanker? i utganspunktet ønsker jeg jo at vi kan få det til sammen igjen, og hjertet sier at dette skal gå bra… men jeg vet jo aldri helt hva hun tenker. Vi ble enige for tre uker siden å ikke snakke sammen på en stund, men det virker det som hun har glemt…? Til info, var det ingen utroskap, kun masse småkrangling og andre småproblemer som at hun ikke følte seg elsket av meg… vi har ingen barn sammen. Hilsen Mann 32. Anonymkode: 1794a...6b2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Skrevet 12. juli 2024 Høres ut som det var lurt å gå. Anonymkode: af8a2...4c8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 "småproblemer som at hun ikke følte seg elsket av meg, " Hovedproblemet ligger her, ikke flytt sammen igjen men ta ting med ro. Om det er henne du vil ha så burde dere kanskje snakke med en terapeut. Dere er voksne begge to og kanskje lurt å finne ut av dette før dere skulle flytte sammen eller få barn. Anonymkode: 2865b...f44
Sparkling_Pink Skrevet 13. juli 2024 #4 Skrevet 13. juli 2024 Det er normalt med ambivalens ovenfor en partner, men det er noe den enkelte får stå i på egen hånd. Det har ikke denne dama gjort, hun har sagt og oppført seg på sårende, forvirrende og uforutsigbare måter. Etter min oppfatning er det nå dags for å blokkere henne, ikke ta henne inn i husvarmen igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Til info, var det ingen utroskap, kun masse småkrangling og andre småproblemer som at hun ikke følte seg elsket av meg… Vet du hva som skal til før hun føler seg elsket? Er dette noe du klarer å gi til henne? Det virker som dere uttrykker kjærlighet på forskjellige måter. Hvis begge ønsker å prøve på nytt ville jeg tatt tak i dette, men det starter nok med å forstå hverandres behov og klare å finne en middelvei som begge er tilfreds med og ikke gå tilbake til gamle vaner. Anonymkode: 62e85...9f3
Irak Skrevet 13. juli 2024 #6 Skrevet 13. juli 2024 Sparkling_Pink skrev (6 timer siden): Det er normalt med ambivalens ovenfor en partner, men det er noe den enkelte får stå i på egen hånd. Det har ikke denne dama gjort, hun har sagt og oppført seg på sårende, forvirrende og uforutsigbare måter. Etter min oppfatning er det nå dags for å blokkere henne, ikke ta henne inn i husvarmen igjen. Helt enig med med deg 🤗. Hvis du ikke liker usikre mennesker ts som kjæreste så skal du heller ikke gjøre det. Det er ikke bra for deg. Hun legger også alt på deg virker det som, og det er heller ikke bra. Skjønner godt at du fikk nok når hun ikke klarer eller evner og kommunisere ønsker og behov. Så gjør hun slik hun gjør. Ikke bra for deg. Styr unna henne er mitt råd 🤗.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #7 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du hva som skal til før hun føler seg elsket? Er dette noe du klarer å gi til henne? Det virker som dere uttrykker kjærlighet på forskjellige måter. Hvis begge ønsker å prøve på nytt ville jeg tatt tak i dette, men det starter nok med å forstå hverandres behov og klare å finne en middelvei som begge er tilfreds med og ikke gå tilbake til gamle vaner. Anonymkode: 62e85...9f3 Ja, jeg vet hva hun savnet hos meg, og jeg endre meg til det bedre og gjorde det hun ønsket. Likevel, fikk jeg bare slengt i trynet, jeg ser at du gjør en innsats, men det er ikke godt nok. Jeg klarer ikke bli glad for det. Anonymkode: 1794a...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå