AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Del Skrevet 12. juli Hva gjør du hvis din mann ikke liker din venninne? Min mann liker ikke ei av mine venninner. Hun kan komme med kommentarer av og til og kan være litt frekk. Hun kommenterer noe om min mann når bare hun og jeg er sammen også. Hun sier det ikke direkte men hun sier: menn som rydder bort ting når man er på besøk er det verste jeg vet. Må tåle å se litt rot. Min mann er sånn. Han kan rydde selv om vi har besøk. Han liker ikke rot. Dette er 1 eksempel Jeg har ikke lyst å invitere henne hit pga dette, så vi møtes som regel ute. Er det dumt av meg? Anonymkode: ec066...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva gjør du hvis din mann ikke liker din venninne? Min mann liker ikke ei av mine venninner. Hun kan komme med kommentarer av og til og kan være litt frekk. Hun kommenterer noe om min mann når bare hun og jeg er sammen også. Hun sier det ikke direkte men hun sier: menn som rydder bort ting når man er på besøk er det verste jeg vet. Må tåle å se litt rot. Min mann er sånn. Han kan rydde selv om vi har besøk. Han liker ikke rot. Dette er 1 eksempel Jeg har ikke lyst å invitere henne hit pga dette, så vi møtes som regel ute. Er det dumt av meg? Anonymkode: ec066...bb9 Det har vært 1 venninne min mann ikke likte. Det tok litt tid før jeg faktisk forstod at hun behandlet meg som møkk, vi er ikke venniner lengre 😅 Hun kom med kommentarer og stikk hele tiden, både mot meg og andre. Dømte meg opp og ned, skulle alltid ha rett osv. Det kom til et punkt hvor jeg innså at denne personen dro meg mer ned enn opp, og jeg valgte derfor å bare avslutte det helt. Tenker det kommer an på situasjonen. Er vedkommende direkte slem eller respektløs ovenfor mannen din så syns jeg det minste du kan gjøre er å la han slippe å møte henne 😊 Noe mer enn det kan han egentlig ikke kreve. Så må man jo stille seg spørsmålet, er dette et sunt vennskap? Er det en venninne som gjør deg godt og gir deg noe positivt , eller er det en venninne som suger energien ut av deg og drar deg ned. Anonymkode: 56987...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva gjør du hvis din mann ikke liker din venninne? Min mann liker ikke ei av mine venninner. Hun kan komme med kommentarer av og til og kan være litt frekk. Hun kommenterer noe om min mann når bare hun og jeg er sammen også. Hun sier det ikke direkte men hun sier: menn som rydder bort ting når man er på besøk er det verste jeg vet. Må tåle å se litt rot. Min mann er sånn. Han kan rydde selv om vi har besøk. Han liker ikke rot. Dette er 1 eksempel Jeg har ikke lyst å invitere henne hit pga dette, så vi møtes som regel ute. Er det dumt av meg? Anonymkode: ec066...bb9 Kom venninna di med stikk rundt mannen før eller etter han var åpen om at han mislikte henne? Om det var før, så er det jo ikke rart han ikke liker henne..Etter, sp kommer hun vel med stikk fordi hun vet han ikke liker henne.. Uansett så kan ikke alle like alle. Uheldig om partner og bestevenninne som er to som betyr masse for deg- ikke kommer overens . Men da er nok det beste ihvertfall å gjøre som du gjør. Være med dem hver for seg. Ville ikke dumpet den ene pga denne konflikten ihvertfall . Anonymkode: 39b49...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva gjør du hvis din mann ikke liker din venninne? Min mann liker ikke ei av mine venninner. Hun kan komme med kommentarer av og til og kan være litt frekk. Hun kommenterer noe om min mann når bare hun og jeg er sammen også. Hun sier det ikke direkte men hun sier: menn som rydder bort ting når man er på besøk er det verste jeg vet. Må tåle å se litt rot. Min mann er sånn. Han kan rydde selv om vi har besøk. Han liker ikke rot. Dette er 1 eksempel Jeg har ikke lyst å invitere henne hit pga dette, så vi møtes som regel ute. Er det dumt av meg? Anonymkode: ec066...bb9 Nei, det er lurt, skjønner også hvorfor din mann ikke liker henne. Hun er jo negativ og bryter ned, bygger ikke opp. Anonymkode: 274cb...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Del Skrevet 13. juli Helt greit at de ikke liker hverandre. Du og mannen din er tross alt ikke samme person. Bare flott at han har et liv utenom deg og vise versa. Jeg hadde selv blitt skikkelig irrtert dersom det satt en gjest i sofaen og kommenterte giftig på at jeg prøvde å gjøre det hyggelig rundt dem. Anonymkode: fd7fe...a7f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Del Skrevet 13. juli Er garantert noen av venninnene mine som han liker mindre enn andre, men det er selvsagt ikke noe han plager meg med. Hab vet vennene mine betyr mye for meg og jeg er glad i dem. Anonymkode: 4885f...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå