AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Skrevet 12. juli 2024 Fisker vel mest etter hvor vanlig det egentlig er med utroskap. Om det kanskje er så vanlig at jeg har vært naiv til nå. Min situasjon er litt spesiell. For det første er jeg ikke spesielt sjalu av meg. Jeg liker det derimot likevel ikke om partner holder ting skjult for meg. Vi har hatt det litt vanskelig i forholdet siste månedene og det har derfor blitt lite sex. Vi har en gjennomsnittlig sexdrive begge to til vanlig. Byttet på å ta intiativ. Han kanskje litt mer. Vi har vært sammen i 10 år og for ett par år siden luftet jeg for ham muligheten for et litt åpent forhold. Mest fordi jeg tente på tanken ‘han med ei annen dame. Trekant ble ikke aktuelt først og fremst fordi det er svært vanskelig å få til. Han likte tanken på å prøve ei annen dame, men ville ikke ha åpent forhold fordi han ikke tålte tanken på meg og en annen mann. Så vi lot tema ligge dø. Nå har vi det altså heller litt kjipt og vi lever mer et platonisk forhold mht barna. Blir ikke overrasket om vi går fra hverandre i løpet av neste året. Kranglene våre hvor han ikke klarer å la være å komme med sårende og krenkende personangrep har gjort at jeg har mistet lysten på ham. Kanskje han har mistet lysten på meg også, for han tar heller ikke initiativ. Det siste året har han også begynt å trene veldig masse. Da typisk times lange joggeturer, sykleturer eller gåturer. Dette gjør han i snitt 3-4 ganger per uke. Så plutselig i kveld fikk jeg griller i hodet. Kanskje han rett og slett har ei elskerinne han møter? Han er en over gjennomsnittet pen’ høy og mørk’ mann. Han har også møtt prostituerte i utlandet. Typisk guttetur til Thailand eller Polen 10 år før han traff meg. Så han brutt barrieren mht moral før. Har også tatt ham i store løgner i starten av forholdet som jeg så på som like stort svik som om det skulle vært utroskap. Tror likevel ikke han har vært utro før. Hva tror dere? Dere kan jo ikke ane helt siden dere ikke kjenner ham. Men basert på det lille jeg har fortalt, om noe litt kronglete og klønete forklart. Er det sannsynlighet for at det kunne vært utroskap her? Noen andre tegn jeg kan se etter som kunne avslørt ham? Uten å snoke for mye. Ville feks aldri ransaket tingene hans eller sjekket mobilen hans o.l. Om han hadde vært utro/hatt en elskerinne tror jeg at jeg ville taklet det fint. Da hadde det vært lettere å forlate ham. Jeg liker derimot ikke tanken på at han går b ak ryggen min og lever ett dobbeltliv. Slik jeg har opplevd lignende tillitsbrudd av ham før. Anonymkode: a62e6...63e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Skrevet 12. juli 2024 Høres ut som mulig utroskap er det minste problemet her. Anonymkode: 3a0e5...904 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #3 Skrevet 12. juli 2024 Du la opp til en potensiell utroskap, når du foreslo åpent forhold. Ikke rart sex’en stoppa. Du tenner på han med en annen dame? Jenta mi, kjæreste følelsene er long gone.. Anonymkode: 730ac...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå