Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haløjsa jeg har fundet ud af løsningen på den blå bølge, løb ind og skulle tjække termins kalenderen som red skrev om og hva så mine øjene jeg var over rasket, hvis vi tager januar 2003 som eks så er jeg sat til den 22 januar og den 23 og den 24 er vi faktisk en 8 stk som skal føde på 3 dage hvor de ander dage er der bare en til 2 stk og til og med dage hvor der ikke er en enest overhovede, er det tilfeldigt eller ???????

faktisk er vi mennesker flok dyr og bliver gravide nøjagtig på samme måde i flok, da jeg arbejde på hospitalet på island på en afdeling faktisk som barselsvikar, blev jeg gravid efter kort til inden et månede var vi 6 kvinder på bare min afdeling som var gravide så morsomt ik :D

flest kvinder som arbejder på samme bedrift vil også ha mensen i samme cyklus og det er faktisk videnskabelig bevist.....

så alle som tvivler ta en kig på kalenderen her inde den siger en masse

god fornøjelse :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

På en periode på under et år var vi 8 gravide på samme arbeidsplass hvor det tilsammen er 15 ansatte. 8)

Sjefen mente at stolene hadde skylden.

Gjest Zalomine
Skrevet

Stolene ja.... (sjefen var en mann? :P )

Vi har vel også alle hørt om bedrifter der 3-4 (eller flere) kvinner plutselig hadde termin 9 måneder etter julebordet? Kanskje det var.... maten? :D

Vel, blå bølger finner vel sted fra tid til annen. Min mormor får 5 oldebarn på under et år nå. (to født, tre gravide) :)

Skrevet

Og hvor mange i din bekjentskapskrets og familie har bursdag rundt 21. mars? Det pleier å være veldig mange. Kan det ha noe med midtsommer å gjøre? I familien har vi oss på nyttårsaften - veldig mange har bursdag i september. Vi kan spekulere i det uendelige... synes det er litt gøy, jeg.

Gjest Dan - "Mannen til An
Skrevet

Heisann alle sammen

Kom på en liten historie jeg gjerne vil dele med dere;

En kontorsjef fikk innlevert søknad om barselspermisjon fra samtlige kontordamer på kontoret. I sin fortvilelse ringer han til en kollega og sier; - "alle kontordamene mine er gravide - hva skal jeg gjøre?" Hvorpå kollegaen svarer kort og konsist - "nekt, nekt som f**n!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...