Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av oss ønsker sex når jeg har mensen. Heldigvis er vi samkjørte der.

Analsex er uaktuelt om jeg har mensen eller ikke. Samme er forøvrig blowjob, men der skjønner jeg at mange andre ikke har noe problem med å suge. 

Anonymkode: e12d1...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir som regel lite sex når hun har mensen... mest fordi hun ikke føler seg vel / attraktiv. Har blitt en og annen blowjob i dusjen, men ikke noe særlig mer enn det. Jeg ville ikke brydd meg og kunne godt hatt vanlig samleie når hun har mensen. Litt blod gjør meg ingenting. Worst case kunne vi brukt kondom eller knulla i dusjen.

Men som alltid; begge parter må være klare og ha lyst for at sex skal bli noe bra. Er ikke hun 'på', så foretrekker jeg at hun sier det framfor et være-snill-knull. Jeg setter pris på tanken bak det, men det føles likevel feil ut for min del. Begge eller ingen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt med en hel uke uten sex, blodpuling er ukult og HJ er kjipt. Så da gjenstår to muligheter og hun kan velge.

Anonymkode: ab4f4...75c

AnonymBruker
Skrevet

Nixit disk! Som en stor flat mensenkopp, legger seg over livmorhalsen mot veggen av skjeden på en måte, så penis (hos de fleste) kan penetrere problemfritt ved siden. 

Funker jo da også som menskopp hele syklusen, mye bedre enn tampong. Vinn vinn 😉

Anonymkode: 5d31d...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Har selvsagt hendt at vi blir tatt på senga, og da gjør vi oss selvsagt ferdig - no biggie.  Men ingen av oss har noe spesielt lyst/behov for å må ha sex akkurat under mensen. Hun føler seg ikke helt topp, jeg vil ikke ha sex uten at hun også føler seg topp, så da skipper vi det. Hadde ikke falt meg inn forvente e  BJ / HJ og ennå mindre anal.. Forstå meg rett, jeg liker alt det - men kun når nytelsen kan være fullstendig gjensidig

Anonymkode: 187f0...3ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uaktuelt med en hel uke uten sex, blodpuling er ukult og HJ er kjipt. Så da gjenstår to muligheter og hun kan velge.

Da hadde jeg valgt den innlysende løsningen: den der du bruker dine egne hender til å tilfredsstille egne behov/lyster. Et minimum av selvstendighet må man vel kunne forvente fra en voksen mann? 

Ukult og kjipt? Uffda! Hva tror du mensen er? Herregud, hvor hjelpeløs og svak kan man være? For ikke å snakke om fullstendig mangel på respekt. Bare egokjør hele veien. Du framstår meget stakkarslig for meg. 

Anonymkode: 16238...505

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har egentlig sex helt som vanlig selv når jeg har perioden, både vaginalt og analt. For min del så synes jeg sex og orgasme hjelper med tanke på krampene jeg kan få når jeg har menstruasjon. 

Selvfølgelig så kan det jo bli litt søl, så vi pleier å legge et mørkt håndkle under. 

Anonymkode: 0f144...cc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har egentlig sex helt som vanlig selv når jeg har perioden, både vaginalt og analt. For min del så synes jeg sex og orgasme hjelper med tanke på krampene jeg kan få når jeg har menstruasjon. 

Selvfølgelig så kan det jo bli litt søl, så vi pleier å legge et mørkt håndkle under. 

Kondom?

Anonymkode: 7b0e7...f1f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 22.36):

Når jeg har mensen suger jeg ham. Det er "blowjob-uke". Ligger ikke da. Han hinter om et annet alternativ og at det er ganske vanlig. Jeg har ikke sansen for det, men er overrasket over at andres damer gjør anal så vanlig. Trodde det var en litt sjelden greie som de fleste ikke gjorde jevnlig.

Det er ganske vanlig at menn ønsker det ja.

Har aldri gjort noe i stedet, mannen får kjøre brannbil. Det liker jeg.

Anonymkode: 81d23...b48

Skrevet

Har prøvd forskjellige varianter i dusjen, med håndkle etc, da hun og jeg var veldig kåt og nysgjerrig på hvordan det var. Har konkludert med at det er bedre å vente noen dager.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kondom?

Anonymkode: 7b0e7...f1f

Nei, vi bruker ikke kondom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 2.40):

Du framstår meget stakkarslig for meg. 

Jeg er gift med en 27-årig tannlege med modellkropp, som får vaginale orgasmer og som puler hver dag, i alle hull. Jeg føler meg ikke stakkarslig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har av og til vanlig sex under mensen, men stort sett ikke når jeg blør mest og har mest smerter. Da klarer jeg ikke for jeg føler meg forferdelig og har vondt. Kan ha analsex, dog ikke om magen er i ulage som den ofte er under mensen. 

Anonymkode: 024cb...5e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er gift med en 27-årig tannlege med modellkropp, som får vaginale orgasmer og som puler hver dag, i alle hull. Jeg føler meg ikke stakkarslig.

Å du, å du! Så flott da. Du har funnet lykken i ditt liv. Alle hull, modellkropp og greier 👍 Veldig bra at du ikke føler deg stakkarslig i hvert fall. 

Anonymkode: 16238...505

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

😂😂😂

Anonymkode: a9249...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...