Gå til innhold

dere som er 30+ og single damer, hva gjør dere etter arbeidsdagen er over?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften spør, du som er 30+, dame og singel, hva gjør du etter arbeidsdagen er over? Selv orker jeg ikke gjøre så mye og sitter mye alene hjemme og hviler meg etter arbeidsdagen er slutt. Blir så sliten. Men noen ganger kjeder jeg meg også og trenger noe å finne på, er det noen som har noen tips til ting å gjøre på kveldene? 

Anonymkode: 9dcd1...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jogger/går tur ute, drar på kafe med en venn, klatrer i klatrehallen, gjør ærender på kjøpesenteret. Men ja, det er jo ikke alle dager. De fleste dager er jeg bare hjemme, men forsøker å gå en tur i alle fall på ettermiddagen. 

Anonymkode: 1118d...c46

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegne, lese, strikke, se film, tv eller masse forskjellig på youtube, slektsforskning, ta bilder... Er veldig mye man kan finne på.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager middag, vasker klær, trener, jobber mer. Drar kanskje et par ganger i måneden på kino, teater eller ut for å spise på en hverdag. 

Anonymkode: 56285...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja som overskriften spør, du som er 30+, dame og singel, hva gjør du etter arbeidsdagen er over? Selv orker jeg ikke gjøre så mye og sitter mye alene hjemme og hviler meg etter arbeidsdagen er slutt. Blir så sliten. Men noen ganger kjeder jeg meg også og trenger noe å finne på, er det noen som har noen tips til ting å gjøre på kveldene? 

Anonymkode: 9dcd1...63d

Trening, er med venner, går ut å spiser med venner, ser serie, gå tur, husarbeid

Anonymkode: 1a0a6...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...