AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Del Skrevet 12. juli 2024 Hei. Jeg er en heldig mann som får dates via app'er. Nå har det seg slik, at jeg har avtale med 5 jenter å treffe. Ei har jeg møtt før og det var en god date, og resten har jeg ikke truffet enda, men det blir da i nærmeste fremtid. Jeg bare lurer på om dette er vanlig at man treffer flere inntil man avtaler å bli exclusive? Egentlig har jeg lyst å bare treffe ei om gangen og se hvordan det utvikler seg. Men av tidligere erfaring har jeg lært at det ikke er lurt å satse alt på et kort. Og gjør jeg det nå, går jeg også glipp av de 4 andre jentene. Det kan være tabbe hvis jeg satser på ei og det ikke blir noe mer der, da har jeg gått glipp av å treffe de andre. Hva er andres synspunkt på dette? Anonymkode: 52637...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Del Skrevet 12. juli 2024 Du bør avslutte med nummer 1 nå for hadde du likt henne har det ikke vært et spørsmål. Så fremt ikke hun også dater flere, da er det mer fritt frem. Kan jo bare spørre henne. Men anbefaler ærlighet siden det er tiden til folk og de har lyst til å beskytte hjertet sitt og kanskje ikke være intim om det betyr lite for deg. Men det må dere finne ut av sammen. Anonymkode: 8c236...f58 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #3 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bør avslutte med nummer 1 nå for hadde du likt henne har det ikke vært et spørsmål. Så fremt ikke hun også dater flere, da er det mer fritt frem. Kan jo bare spørre henne. Men anbefaler ærlighet siden det er tiden til folk og de har lyst til å beskytte hjertet sitt og kanskje ikke være intim om det betyr lite for deg. Men det må dere finne ut av sammen. Anonymkode: 8c236...f58 Ja, men jeg ser ikke på det å gå på 1. date som veldig forpliktende. Man blir ikke så veldig kjent på bare et møte. I hvert fall det jeg har erfart tidligere at det kan fort gå over etter 2. og 3. date. ts Anonymkode: 52637...0d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #4 Del Skrevet 12. juli 2024 Det forskjellige meninger om dette. Personlig mener jeg det er useriøst å treffe fler. Da er man ikke nok interessert i å bli skikkelig kjent med noen, bare bruke dating som en smaksbuffet. Tror ikke man egentlig finner et skikkelig forhold på den måten. Haster det så jævli at du må date flere samtidig for å rekke noe? M49 Anonymkode: e7e40...4c7 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Del Skrevet 12. juli 2024 Hvis du ønsker et seriøst forhold bør du fokusere på en om gangen. Bli ordentlig kjent med den ene. Det har med fokus og utvikling av følelser å gjøre. Hvis du alltid vil søke etter det neste og det bedre kan du bare gi opp et seriøst forhold. Det vil alltid finnes noe mer forlokkende der ute hvis fokuset ditt er utover og ikke på den ene. Hilsen person som fokuserte på en om gangen og i dag er lykkelig gift. Anonymkode: efccc...5f0 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #6 Del Skrevet 12. juli 2024 Er en fase. merker selv når du kke gidder den logistikken der lenger Vet om mange som drev med det rundt 25års alder Anonymkode: 9d831...f2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #7 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg ville ikke møtt flere på en gang hvis det er snakk om DATE, som i prøve å finne en kjæreste. Har selv avsluttet pent en jeg hadde litt på gang med, fordi jeg traff en annen jeg virkelig ble interessert i. Ne 1 tok det pent og ønsket meg lykke til. Viste seg at nr 2 ikke var så interessert i meg, men jeg følte likevel at jeg gjorde det riktig. Anonymkode: 4367b...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #8 Del Skrevet 12. juli 2024 Takk for innspill over! Jeg skjønner at jeg ikke kan holde på slik og møte flere etter hvert. Jeg må bare finne ut om det er noe potensiale mellom meg og henne, og det finner jeg ikke ut på en første date, ikke hun heller. Det må to eller tre dater til, og ser jeg dette funker bra må jeg selvsagt avslutte med andre og heller ikke treffe flere jenter. Det synes jeg er fair. Det er mitt perspektiv på det. ts Anonymkode: 52637...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #9 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg tenker at det er helt greit å ha flere første dater i samme periode. Hvis man møtes på en sjekkeapp er jo første date bare et raskt møte for å finne ut om han har kjemi eller ikke. Men så snart det er snakk om flere dater, bør man bestemme seg for å satse på én. Anonymkode: 2411f...969 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #10 Del Skrevet 12. juli 2024 Det er ingen moralske galt å avtale flere dater. Den du fucker er deg selv og eget hode og minuset Mange på Tinder er ødelagt ift å klare å velge, er det noe bedre rundt neste sving tenker mange. Så ender de/vi opp alene med noen småflørtet og ofte sex En date betydde noe, det gjør det ikke ved seriedating eller om du har vært på Tinder en stund. Anonymkode: 7c742...399 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #11 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ingen moralske galt å avtale flere dater. Den du fucker er deg selv og eget hode og minuset Mange på Tinder er ødelagt ift å klare å velge, er det noe bedre rundt neste sving tenker mange. Så ender de/vi opp alene med noen småflørtet og ofte sex En date betydde noe, det gjør det ikke ved seriedating eller om du har vært på Tinder en stund. Anonymkode: 7c742...399 Jeg legger ikke så veldig mye i en (1.) date, jeg tar det litt som det er. Såpass mye date erfaring har jeg at vet at ting kan endre seg veldig på 2. og 3. møte., så derfor prøver jeg å ikke la en 1. date bety så veldig mye. Anonymkode: 52637...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #12 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg legger ikke så veldig mye i en (1.) date, jeg tar det litt som det er. Såpass mye date erfaring har jeg at vet at ting kan endre seg veldig på 2. og 3. møte., så derfor prøver jeg å ikke la en 1. date bety så veldig mye. Anonymkode: 52637...0d8 Det er nettop det som er problemet en date betyr lite, for meg betyr date 2,3,4 lite også Det er blitt litt lett og effektivt, alltid en ny og annen spennende date. Hadde ikke helt vibbene bla bla bla.... De jeg kjenner har hatt best suksess på Tinder har truffet noen de har hatt en link til fra før. Blir litt som at dyr på Savannen løper i flokk for å forvirre løver (Blir vanskelig å velge for løven) Jeg er heller selektiv med hvilke date jeg tar (så prøver jeg og gi denne daten en sjanse å overser de andre prospektene) Men klart tinder vil heller ikke miste 2 kunder, så de pøser på med kandidater jo lengre tid siden du har vært inne(Virker ihvertfall som algoritmen er stilt inn sånn) Mann Anonymkode: 7c742...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 12. juli 2024 #13 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Jeg er en heldig mann som får dates via app'er. Nå har det seg slik, at jeg har avtale med 5 jenter å treffe. Ei har jeg møtt før og det var en god date, og resten har jeg ikke truffet enda, men det blir da i nærmeste fremtid. Jeg bare lurer på om dette er vanlig at man treffer flere inntil man avtaler å bli exclusive? Egentlig har jeg lyst å bare treffe ei om gangen og se hvordan det utvikler seg. Men av tidligere erfaring har jeg lært at det ikke er lurt å satse alt på et kort. Og gjør jeg det nå, går jeg også glipp av de 4 andre jentene. Det kan være tabbe hvis jeg satser på ei og det ikke blir noe mer der, da har jeg gått glipp av å treffe de andre. Hva er andres synspunkt på dette? Anonymkode: 52637...0d8 Men uansett hvem du velger så vil du jo uansett aldri få vite med sikkerhet hvordan det ville bli med de andre 4. Jeg tror er stikkord her er takknemlighet. Velg den du liker best / som passer best for deg, sett pris på henne og ikke vær en som alltid kikker etter et bedre alternativ. Det kan bli veldig sårt for den du er sammen med i øyeblikket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #14 Del Skrevet 12. juli 2024 Er mann, men spørsmålet du stiller kan jo gå begge veier. Og for min del har det ingen verdi om hun lar være å møte andre, hvis det er hva hun egentlig har lyst til. Da kan hun bare møte dem, for da er ikke jeg uansett interessert lenger. Det er først når hun ikke vil møte andre at det er verdt noe. Men i dagens åpne kloakk av et datingmarked er det jo ingen som forstår hva "verdt noe" engang betyr… Anonymkode: e17b1...417 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #15 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg mener at så lenge vi ikke har avtalt eksklusivitet, så må jeg også kunne forvente at hun treffer andre. Og enda mer gjelder det hvis det ikke er noe seriøst enda. Det er jo slik dating fungerer i 2024. Eksempelvis: plutselig i morgen kan det være jeg ut av det blå, får en melding at hun ikke vil møtes igjen likevel. Da er der jo veldig dumt av meg hvis jeg så tidlig i relasjonen allerede hadde avvist de 4 andre som ville treffe meg. Jeg satset alt på et kort og tapte. ts Anonymkode: 52637...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 13. juli 2024 #16 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg vet ikke hva som er klokt å gjøre. Folk er som du ser i denne tråden av formeninger som gjør at du kan oppleve sanksjoner ved å bli kjent med flere samtidig. Min opplevelse av virkeligheta er at den er et kakofoni av muligheter, for min egen del føler jeg meg ikke truet av at en potensiell møter flere og er åpen om det. Om han velger meg som partner vil det si at han godt informert, har trolig tatt reflekterte valg og verdsetter de kvalitetene vi har ilag. Jeg er ofte ikke så tilfreds om en jeg muligens kan være interessert i har flere seksualpartnere samtidig, skal ha sex som fremstår som mekanisk tømming i et annet menneske og jakter etter damer som har egenskaper som er veldig fjernt fra det jeg har. Da tenderer jeg til å avskrive han. Jeg har til gode å møte en mann som helt innledningsvis spør om jeg kan møte, date eller bli kjent med han eksklusivt fra starten. Det jeg opplever er at mitt flørtende og åpne vesen får enkelte til å droppe meg akutt, noen får håp om at jeg skal ha flere seksualpartnere og dropper meg når de skjønner at jeg ikke trekker det så langt. For øyeblikket er jeg i den noe frustrerende rekka med folk jeg ikke får det til med. Jeg har troa på åpen og elskverdig kommunikasjon. Du bør og vise hensyn til hvordan du fungerer følelsesmessig, for mange vil det være mest i tråd med deres følelsesliv å bare bli kjent med en av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #17 Del Skrevet 13. juli 2024 Du hadde vært utelukket for meg om du datet flere om gangen. Synes også det er et rødt flagg at du av deg selv ikke ser noen muligheter annet enn "gå glipp av de 4 andre jentene". Jeg datet en om gangen, og sa til andre som hadde invitert på en date "Jeg dater bare en om gangen, og har kontakt med en nå. Veldig hyggelig at du vil invitere meg på date, hvis dette ikke går noen vei tar jeg opp igjen tråden med deg 😘" Anonymkode: 93d70...73f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #18 Del Skrevet 13. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Du hadde vært utelukket for meg om du datet flere om gangen. Synes også det er et rødt flagg at du av deg selv ikke ser noen muligheter annet enn "gå glipp av de 4 andre jentene". Jeg datet en om gangen, og sa til andre som hadde invitert på en date "Jeg dater bare en om gangen, og har kontakt med en nå. Veldig hyggelig at du vil invitere meg på date, hvis dette ikke går noen vei tar jeg opp igjen tråden med deg 😘" Anonymkode: 93d70...73f I mitt hode så vil man ikke date noen som tidligere har valgt deg bort for å forsøke med noen andre. Må gå noen år med karantenetid imo. Anonymkode: 0fa29...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #19 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. Jeg er en heldig mann som får dates via app'er. Nå har det seg slik, at jeg har avtale med 5 jenter å treffe. Ei har jeg møtt før og det var en god date, og resten har jeg ikke truffet enda, men det blir da i nærmeste fremtid. Jeg bare lurer på om dette er vanlig at man treffer flere inntil man avtaler å bli exclusive? Egentlig har jeg lyst å bare treffe ei om gangen og se hvordan det utvikler seg. Men av tidligere erfaring har jeg lært at det ikke er lurt å satse alt på et kort. Og gjør jeg det nå, går jeg også glipp av de 4 andre jentene. Det kan være tabbe hvis jeg satser på ei og det ikke blir noe mer der, da har jeg gått glipp av å treffe de andre. Hva er andres synspunkt på dette? Anonymkode: 52637...0d8 Forstår ikke helt det der med å treffe flere samtidig. Jeg dager kun en av gangen. Merker på første date om det er en mann jeg liker eller ikke. Det handler om kjemi, ulike egenskaper han har som jeg ser etter, fysisk tiltrekning osv.. liker jeg mannen, så vil jeg treffe han igjen. Da orker jeg ikke tanken på å treffe flere. Vil investere følelsene mine med en. Håper ikke jeg treffe på en mann som deg... Anonymkode: c45b5...41b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 13. juli 2024 #20 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det forskjellige meninger om dette. Personlig mener jeg det er useriøst å treffe fler. Da er man ikke nok interessert i å bli skikkelig kjent med noen, bare bruke dating som en smaksbuffet. Tror ikke man egentlig finner et skikkelig forhold på den måten. Haster det så jævli at du må date flere samtidig for å rekke noe? M49 Anonymkode: e7e40...4c7 Helt uenig. TS er i en heldig posisjon her, hvorfor skal han ikke utforske alternativene? Jeg ser ikke noe galt i det så lenge lenge han holder det «profesjonelt» på den måten at han ikke lyver eller gjør annet tull mot datene sine 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå