Gå til innhold

Hvor reise i Norge eller Sverige med ungdommer de nærmeste dagene? Vurderer fra Oslo til Trondheim

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle tips og innspill tas imot med takk! Alt fra aktuelle overnattingssteder til aktivitete:)

Anonymkode: 41733...dab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stockholm eller Gøteborg 

Anonymkode: 14f15...104

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på denne, da jeg også trenger tips til det samme.

Kan komme med tips om ting vi har gjort før: 

Trysil: sykle mountain bike på stier/ evt ta heis opp fjellet og sykle ned. Fantastisk stisystem med alle vanskelighetsgrader. Utrolig gøy! De har utleie av sykler om dere ikke har egnede selv. Vi bodde på et hotell som hadde badeland og div andre aktiviteter også (husker ikke helt hva det het). Tror Hemsedal har samme greiene, men der har jeg ikke vært. 

Gå på Hardangervidda. 

Oslo: fangene på fortet - veldig gøy! Shopping, tusenfryd, reptilparken, Escape rooms, teknisk museum, Mathallen, klatrepark på Tryvann. 

Rafting: vi har gjort det via Troll aktiv (ligger på Sørlandet, så om det er for langt er det muligheter rundt Geilo tror jeg).

Skara sommarland.

Anonymkode: a3d31...b21

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Stockholm eller Gøteborg 

Anonymkode: 14f15...104

Ville også valgt Göteborg og Stockoholm foran Trondheim. Til Göteborg er det mye kortere avstand enn til Trondheim også, og mer å finne på etter min mening. Liseberg alene er grunn god nok, de har noe for alle aldre.

Anonymkode: 989ac...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...