AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Skrevet 12. juli 2024 Er veldig usikker på om dette er noe som er lurt å ta opp med daten eller ikke. Ettersom tiden har gått (vi er ikke kjærester men eksklusive) så merker jeg at han ikke lenger sender like mye meldinger som før - og han bruker ikke like mange skjønne emojier som før- For meg blir dette et savn, hvor rart det enn høres ut. Jeg likte så godt hvor hyppig han skrev og takler dårlig at ting endrer seg. Jeg VET han var veldig på for å få meg, og han har sagt at han egentlig ikke er så veldig glad i å skrive meldinger, men han visste jeg likte det og dermed gjorde han det. Men jeg savner det så!!! Akkurat som om jeg ikke helt takler overgangen fra han som var så på, til han som nå slapper av og vet hvor han har meg. Han brukte altså 7 mnd på å få meg , jeg var absolutt ikke interessert, men han sto så på og jeg endte opp med å bli sjarmert. Nå er jeg på knea etter han...og det vet og ser han. Han tar meg nesten litt for gitt føles det som, i alle fall føles det som om han ikke anstrenger seg så mye for meg lenger. Jeg VET han er interessert og glad i meg, så det handler ikke om det. Det handler mer om hvordan jeg håndterer endringene. Er jo naturlig at man ikke er like på når man vet hvor man har hverandre, men likevel....det er av og til så kjipt inni meg at jeg vurderer droppe han. For dette er vel ikke noe man tar opp? er redd for å virke needy, så har ikke sagt et ord. Er det andre enn meg som savner den der fasen hvor han jobbet for å få deg forelsket? Og han bare ville være med deg hele tiden? Hvordan takle at ting endrer seg? vil gjerne ha råd? og er det lurt å ta det opp med han...? Anonymkode: 0de20...71e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Skrevet 12. juli 2024 7 mnd og dere er ikke kjærester? Jeg ville også trukket meg tilbake og behandlet deg som pulevenn. Anonymkode: 5db9b...c43 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #3 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 7 mnd og dere er ikke kjærester? Jeg ville også trukket meg tilbake og behandlet deg som pulevenn. Anonymkode: 5db9b...C 43 Vi Har inne vært sammen /datet I 7 mndr! Det tok han 7 mndr å overbevise meg til å gå på en date med han. Ble litt misvisende det der. Vi har ikke datet lenge nå. Og nei er ikke kjærester enda da men eksklusive. Og vi ligger ikke sammen, så vet du det. Jeg gjør ikke det før det er et skikkelig forpliktende forhold. Prøv igjen? 😉 Anonymkode: 0de20...71e 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #4 Skrevet 12. juli 2024 Enten må du trekke deg litt tilbake igjen så han blir mer på, (men sånne spill er slitsomme), eller så er det beste var om dere klarer å snakke sammen om hva dere vil. Ser han etter kjæreste? Anonymkode: 85114...879 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Skrevet 12. juli 2024 48 minutter siden, AnonymBruker said: Vi Har inne vært sammen /datet I 7 mndr! Det tok han 7 mndr å overbevise meg til å gå på en date med han. Ble litt misvisende det der. Vi har ikke datet lenge nå. Og nei er ikke kjærester enda da men eksklusive. Og vi ligger ikke sammen, så vet du det. Jeg gjør ikke det før det er et skikkelig forpliktende forhold. Prøv igjen? 😉 Anonymkode: 0de20...71e Du ga i grunn en annen god begrunnelse til hvorfor i ditt eget svar, så jeg trenger ikke prøve igjen. Anonymkode: 5db9b...c43 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #6 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg på knea etter han...og det vet og ser han. Han tar meg nesten litt for gitt føles det som, i alle fall føles det som om han ikke anstrenger seg så mye for meg lenger. Kom seg opp og gå videre da, denne mannen ville ga jakten og nå er det ikke spennende mer. Anonymkode: f4574...eec 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #7 Skrevet 12. juli 2024 Siden han brukte 7 måneder, så mener han kanskje at du nå bør vise mer interesse enn du gjør, siden dere nå dater og du tilsynelatende også er interessert i ham. Anonymkode: 28864...aa2 1
Maggi2 Skrevet 12. juli 2024 #8 Skrevet 12. juli 2024 Han blir jo lei til slutt. Først brukte han 7 mnd på å overtale deg, så begynte dere å date og ble eksklusive, men du vil ikke ligge med ham. Jeg tipper at han begynner å miste interessen for deg. Han kan være en kjempefin og tålmodig fyr han, men dette er nok noe de fleste menn ikke gidder i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #9 Skrevet 12. juli 2024 Maggi2 skrev (1 minutt siden): Han blir jo lei til slutt. Først brukte han 7 mnd på å overtale deg, så begynte dere å date og ble eksklusive, men du vil ikke ligge med ham. Jeg tipper at han begynner å miste interessen for deg. Han kan være en kjempefin og tålmodig fyr han, men dette er nok noe de fleste menn ikke gidder i lengden. Det hadde ikke jeg som kvinne giddet heller… Anonymkode: db141...b7b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #10 Skrevet 12. juli 2024 … eller han likte jakten bedre enn han liker deg nå som han har deg Anonymkode: 1589f...1ac 1
Maggi2 Skrevet 12. juli 2024 #11 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hadde ikke jeg som kvinne giddet heller… Anonymkode: db141...b7b Hehe, nei jeg hadde ikke giddet det heller 😅
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #12 Skrevet 12. juli 2024 Han fikk det han ville og mistet interessen vel Første fasen er alltid best. Det er the love bombing-fase. En fyr jeg holdt på med sendte 20-40 meldinger hver dag. Etter et år gikk han ned til 3-4 i uka. Anonymkode: 2aa5f...666 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #13 Skrevet 12. juli 2024 Er du interessert i han da? Eller likte du at noen (hvem som helst, egentlig..) ville ha deg? For det - å like at noen liker deg - er et elendig fundament for et likeverdig forhold. For fremtiden: fokuser mer på hva og hvem du ønsker deg her i livet. Og mindre på at hjernen din synes det er sexy at tilfeldige menn «vil ha» deg. Det behovet kan du bruke one night stand eller rollespill til å dekke. Men ikke la en så vanlig kink bestemme noe så viktig som valg av partner. Anonymkode: fde1c...c8e 1
Andro Skrevet 12. juli 2024 #14 Skrevet 12. juli 2024 Du har blitt manipulert. Han har spilt en annen fordi han likte å nedkjempe motstanden din med lovebombing, og respekterte ikke grensene dine. Nå ser du den ekte mannen, som egentlig ikke er interessert i deg. Du vet ikke at han er interessert i deg eller glad i deg. Du vet at du ga opp å kjempe imot, og nå føler han seg mektig, og gidder ikke mer. Det kommer ikke til å bli bedre. En mann som evner å elske andre oppfører seg ikke på denne måten, og det er ingenting naturlig med å dovne bort etter kort tid. Finn deg en modnere og mer empatisk mann, som faktisk bryr seg om selve deg, og ikke bare jakten. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #15 Skrevet 13. juli 2024 Hadde ikke giddet det her. Dere har akuratt begynt å date, og han er så tilbakeholden. Prøv å tenk fornuftig, tenk på om han og du passer sammen, om han gir deg det du trenger osv.. sett følelsene litt til siden. Anonymkode: 1757d...37b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #16 Skrevet 13. juli 2024 Dere har datet i 7 måneder og fortsatt ikke hatt sex?? Jeg hadde også blitt lunken etter så lang tid og null sex😒 Anonymkode: a972a...b14
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #17 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har datet i 7 måneder og fortsatt ikke hatt sex?? Jeg hadde også blitt lunken etter så lang tid og null sex😒 Anonymkode: a972a...b14 Og da er rette måten å bli kald og ta avstand på da, når endelig har fått dama på gli? Og ødelegge alle sjanser for sex? Ts er jo interessert. Dere må jo se hva som skjer her. Fyren hektet hrnne. Anonymkode: f4574...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå