Gå til innhold

Til menn: Har dere noen gang sett en ereksjon i herredusjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sier at det er absolutt tabu. Man kan ikke - aldri - få stå i fellesdusjen eller badstuen. Absolutt nei, nei, nei. Han har gjennom årene kun sett det én gang (halvstiv +) og kanskje noen antydninger. Selv har han fått det to ganger, heldigvis alene, som han sa. Er det virkelig så sjelden/tabu?

Anonymkode: 43483...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjelden, ja. Men det skjer, men ingen sier noe.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mannen min sier at det er absolutt tabu. Man kan ikke - aldri - få stå i fellesdusjen eller badstuen. Absolutt nei, nei, nei. Han har gjennom årene kun sett det én gang (halvstiv +) og kanskje noen antydninger. Selv har han fått det to ganger, heldigvis alene, som han sa. Er det virkelig så sjelden/tabu?

jeg har hat det flere ganger men tror ikke noen har sett men vet ikke

AnonymBruker
Skrevet

Kun en gang på skolen i sin tid og det tok en stund før det ikke var dagens tema i skolegården. 

Anonymkode: 7266f...db4

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett

Anonymkode: 4b7e1...9d2

Skrevet

Morsom tråd. Skal spørre mannen 😃

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med mange på barneskolen. Men ikke sett i voksen alder. 

Anonymkode: 83272...a87

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😆  Har dusjet i fellesdusj hundrevis av ganger og aldri sett en bender..aldri en halvstiv en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri.

Anonymkode: e8928...93f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men så sjekker jeg sjeldent "utstyret" til andre menn.

Anonymkode: 871ab...3d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett et par ganger opp gjennom at noen tilsynelatende er erigert. Aldri skjedd meg personlig. 

Selvfølgelig tabu å være synlig seksuelt opphisset i nærheten av en haug med fremmede, ikke minst fordi det kan være ubehagelig for andre. Men ereksjoner kan skje, det er en kroppslig funksjon og trenger nå ikke alltid skyldes faktisk tenning. Da forsøker man vel å skjule det, nettopp fordi det er ubehagelig for andre (og det vil man jo ikke, så da blir det ubehagelig for en selv også). Selv har jeg ikke brydd meg noe om det de to gangene, og har vel antatt at det ikke er seksuelt motivert.

Anonymkode: 29d3b...f37

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, men så sjekker jeg sjeldent "utstyret" til andre menn.

Anonymkode: 871ab...3d1

Nei, for det ville jo vært vanskelig å se.

Anonymkode: a988b...8db

Skrevet (endret)

Når det skjer, henger jeg bare håndkle, dusjsåpe og badetøfler på den og går derfra 😂

Endret av kjekkfyr
  • Liker 4
Skrevet

De fleste herredusjer har jo mulighet for kaldt vann hvis uhellet er ute. 

Hva med en tråd om damer, har noen sett stive brystvorter i fellesdusjen? Hjelper lite med kaldt vann! 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare min egen... Men det var i en delvis båsdusj (sidevegger,men ikke bakvegg) og jeg var helt alene...

Anonymkode: f7e1f...c84

Skrevet

Jeg så en  gang en mann som onanerte åpenlyst i herredusjen. Det er mange år siden og jeg var dengang ikke voksen nok til å melde fra til badevakten.

Ellers står noen av og til mistenkelig lenge i dusjen til svømmehallen med halvstiv.

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis aldri opplevd det 

Anonymkode: 26a7a...7aa

AnonymBruker
Skrevet

En fyr i en annen klasse på ungdumsskolen fikk det. Og han ble mobbet for det resten av ungdumsskolen.

Anonymkode: 42a7e...6db

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje på barne- eller ungdomsskolen, da har jo mange minimalt med kontroll på sånne ting. Det er litt lettere i voksen alder og jeg har aldri observert det, selv om jeg omgås nakne menn flere ganger i uken.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Jdz said:

Kanskje på barne- eller ungdomsskolen, da har jo mange minimalt med kontroll på sånne ting. Det er litt lettere i voksen alder og jeg har aldri observert det, selv om jeg omgås nakne menn flere ganger i uken.

Men selv om ereksjonen kan komme så vil man ofte kunne skjule den. Husker jeg gikk på toalettet da jeg hadde ereksjon i garderoben på ungdomskolen. 

Anonymkode: 5a881...a21

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...